Skocz do zawartości

LASER 80 i LASER 240 V


jarek996
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dzisiaj stalem sie posiadaczem lekko uzywanego silnika LASER 80 . Silnik kupilem w moim sklepie modelarskim.

Jest to wyprzedaz po  pewnym panu , ktory ze wzgledu na wiek ( ponad 70 ) i chora zone postanowil skonczyc z

modelarstwem :-( 

 Wg wlasciciela jest on dotarty + 30 min w modelu. Pan ten byl ( tzn dalej jest , ale NIEKTYWNYM ) budowniczym makiet. .

Mial wspaniala kolekcje i modeli i silnikow. Niestety przegapilem zakup nowiutkiego silnika  ENYA 155 !!! 

 Zastanawiam sie jeszcze nad kupnem modelu samolotu Gee Bee Y na silnik ok 50 cc . Model jest prawie gotowy do pokrycia

( z zamontowanymi serwami ) ma owiewki kol i silnika z zywicy . 

 

Jest tez LASER 200 ( napisane JAK NOWY ) za 3990 SEK ( okolo 1690 zl ). Gdyby ktos byl chetny to sie moge jeszcze potargowac (mysle , ze ok 150 zl mozna utargowac ) .  Nowy kosztuje 2370 zl ( 490 funtow ) wiec jest pare zl do zaoszczedzenia. 

 

Moj LASER 80 pojdzie wkrotce na hamownie ( "pojezdze" nim 15-20 min ) , sprawdze ustawienia ITP , a pozniej sie w "cos" go wkreci. Mam juz LASERa 100 ktory pracuje wspaniale i napedza mojego PULSE 60 . 

post-6937-0-19851200-1515878035_thumb.jpg

post-6937-0-39479000-1515878056_thumb.jpg

post-6937-0-09800500-1515878070_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.