Skocz do zawartości

Prosba o pomoc zaprogramowania hobbywing


Grzesiek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Sorry, ale najbardziej łopatologicznie  to będzie się wykosztować na to: https://www.banggood.com/Hobbywing-LED-Program-Card-p-71827.html?rmmds=search&cur_warehouse=CN

Inaczej będziesz musiał polubić melodyjki wygrywane przez silnik...

Ponoć działają tez karty od Turnigy serii Plush.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry, ale najbardziej łopatologicznie  to będzie się wykosztować na to: https://www.banggood.com/Hobbywing-LED-Program-Card-p-71827.html?rmmds=search&cur_warehouse=CN

Inaczej będziesz musiał polubić melodyjki wygrywane przez silnik...

Ponoć działają tez karty od Turnigy serii Plush.

 

Popieram wpis Marcina.

 

Dawno temu jak programowałem mój pierwszy regulator z nadajnika to poległem. Pomoc znalazłem dopiero u kolegi muzyka.

Od tego czasu kupuję tylko regulatory do których dostępna jest karta programująca.

 

Załączam polską instrukcję w pdf.

7050_37.pdf

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hamulec zawsze programujesz w/g swoich potrzeb. Jeżeli potrzebujesz aby śmigło zatrzymało się całkowicie to dajesz 100%. Właściwie nigdy nie używałem wartości pośrednich. Hamulec jest albo go nie ma.

Z tymingami jest większy problem. Zazwyczaj nie ma potrzeby aby cokolwiek zmieniać. Problem zaczyna się przy wysokoobrotowych silnikach i to wtedy gdy przy dużych prędkościach silnik "pierdzi". Należy wtedy go zmienić na wyższy. Działa dokładnie tak samo jak zapłon w samochodzie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze daję jak największe napięcie do odcięcia jak jest to nawet 3,4 na celę. Zostaje więcej czasu na lądowanie. Odcięcie miękkie ze względu na to że nie wyłącza  mi od razu silnika a tylko zmniejsza obroty i nie pozwala zejść napięciu na baterii poniżej zadanego poziomu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam próbowałem zaprogramować regulator z poziomu drążka i poległem.Natomiast sprawa która mnie nie pokoi to dlaczego cały gaz mam na dole drążka a wyłacza się silnik w górnym położeniu. Zmieniałem revers to wogóle nie szło wyłączyc silnika.Do programowania będe musiał kupić raczej kartę,chociaż dla jednego regulatora to mi sie nie uśmiecha ale nie mam z kąd pożyczyć. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grzesiek na spokojnie.

1. Ustaw kanał GAZU w radiu aby -100% było na dole i już tym nie mieszaj. EPA -+100%

2. Zrób kalibrację drążka GAZU

3.Przeczytaj na spokojnie w instrukcji: Programowanie ESC za pomocą nadajnika - 4 kroki

4.Wejdź w tryb programowania i odsłuchaj wszystkie 8 grup sygnałów  abyś mógł wyczaić różnicę między nimi. Zapewne każdy z 8 sygnałów ( nie znam tego regla) będzie się powtarzał 2-3 razy zanim przejdzie do następnego katalogu ustawień.

5.Postępuj zgodnie z tymi czterema krokami z instrukcji tylko na spokojnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grzesiek na spokojnie.

1. Ustaw kanał GAZU w radiu aby -100% było na dole i już tym nie mieszaj. EPA -+100%

2. Zrób kalibrację drążka GAZU

3.Przeczytaj na spokojnie w instrukcji: Programowanie ESC za pomocą nadajnika - 4 kroki

4.Wejdź w tryb programowania i odsłuchaj wszystkie 8 grup sygnałów  abyś mógł wyczaić różnicę między nimi. Zapewne każdy z 8 sygnałów ( nie znam tego regla) będzie się powtarzał 2-3 razy zanim przejdzie do następnego katalogu ustawień.

5.Postępuj zgodnie z tymi czterema krokami z instrukcji tylko na spokojnie.

U mnie w futabie 9 nie ma +/- jest tylko 100%w gore i 100% w dol

nie wiem jak zrobic kalibracje bo regulator przechodzi odrazu w tryb programowania a nie kalibracji.jesli ktos ma ochote pomuc telefonicznie prosze na pw 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.