Skocz do zawartości

PULSAR 4000PRO - Cztery metry radochy :)


mmarkow
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dziś czasu za wiele nie miałem lecz mimo to udało mi się wkleić serwa w statecznik pionowy i skleić kadłub.

 

Do klejenia użyłem UHU Plus.

 

post-10390-0-27642900-1521926839_thumb.jpg

 

post-10390-0-54096100-1521926885_thumb.jpg

 

post-10390-0-12231300-1521926900_thumb.jpg

 

post-10390-0-14295300-1521926939_thumb.jpg

 

post-10390-0-57133900-1521926954_thumb.jpg

 

 

Zostały mi jeszcze do zainstalowania serwa w skrzydle i trochę lutowania.

 

 

post-10390-0-54904600-1521927161_thumb.jpg

 

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to

...

 

post-10390-0-23055800-1522144181_thumb.jpg

 

 

No to będziem latać ... czasami na zawodach  ;) ... w dodatku na legalu  :D

 

O dziwo poszło szybko, sprawnie i tanio ... nie sprawdziły mi się zaczytane wcześniej na forum informacje o problemach i niebotycznych kosztach.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niedawno nabyłem od kolegi z forum pulsara 3.6PRO w wersji z usterzeniem motylkowym. Widzę że w wersji 4M poprawiono największa bolączkę wersji 3.6 czyli brak wzniosu na centropłacie.. Ciężko szybko nim wycentrować komin.. tu pewnie będzie dużo łatwiej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrócę na chwilę do tematu zasilania.

 

Otrzymałem wczoraj informację z Blue Bird:

 

"Yes, it can work at 5.5V, even can using high voltage 7.4V (2S Li-poly)"

 

Pomimo tego faktu instaluję niezależnego CC BEC 10A

 

post-10390-0-64982100-1522266403_thumb.jpg

 

Waga ok. 11g

 

Powoli też przymierzam się do wklejenia serw lotek i klap.

 

post-10390-0-10149300-1522266598_thumb.jpg

 

post-10390-0-62199000-1522266613_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej Marku instalowac serva w ramkach ,dobrze tobie doradza Tomek .Ja sam tez wymienialem 3 razy serva szczegolnie na klapach.

To jest ramka dla twojego serva https://www.hyperflight.co.uk/products.asp?code=SRB-BB-105HV


Po co takie kombinacje z reglem i Bec  :mellow: ja pisalem wczesniej jest YGE 40A -bec 7,4V cena ok 300zl. Dobry mniej kabli no i waga 28g.

Twoj to YPE 43g +Bec 11g  =54g  . Tu 26g wiecej i tam ,a waga modelu rosnie  :D


Na twoj Regler i bec wydales ok 220zl wiec zaoszczedziles 80zl  :)  :mellow: Ale przy tym wiecej kabelkow i wagi  :wacko:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Macie dużo racji z tym mocowaniem serw w skrzydle. Do statecznika pionowego ramek bym nie wsadził z uwagi na ich wagę, lecz w skrzydle waga nie będzie problemem. Biorąc pod uwagę eksploatację nic lepszego nie wymyślę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

....Ja robię to w ten sposób cienka blaszka aluminiowa 0,3mm może być plexi 1mm jako zamocowanie serwa......

 

Super pomysl Arku, precyzyjna Robota  :) zakladam ze servo nie jest wklejone  :huh: wiec jak widac na zdjeciu lata  servo pewnie ,,Jak Zyd po pustym Sklepie" :D  :rolleyes:

 

 

 nic lepszego nie wymyślę.

nic nie trzeba wymyslac tylko zamowic ramki i to wszystko  :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Model masz Zawodniczy z gornej polki ,wiec pofesjonalnie uzbrajaj jego ;)Ja wiem ze masz malo czasu do zawodow w Wroclaw

,ale jesli ci padnie servo w klapie ,to co dalej ,,Kuniec zawodow " chyba ze masz druga maszyne  :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Padnięte serwo w klapie to nie problem. Padnięte serwo w lotce tuż przed lotem, to jest wyzwanie a po locie trzeba jeszcze wmówić Słowakowi że to tak ma być :)

A i jeszcze Wojtek kazał kręcić w prawo, ale tego to już nie dało się zrobić, niestety

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aaaa, i jeszcze jak chcesz mieć wymienne serwo to nie lutuj go na stałe. Wtyczki zabezpieczone taśmą nie rozłączą się w locie. Sztywne połączenie wyklucza szybką, w terenie, wymianę serwa. 

Zawodach F3J widziałem wymianę serwa lotki w między rundami. Dało się szybko wymienić i model był znów gotowy do lotu - ten sam model do konkretnych warunków.

 

Jeżeli owe kołeczki balsowe możesz szybko wydłubać i mieć zastępcze gotowe do wklejenia, to można i tak dać radę w razie czego. Zlutowany kabel (jeden kolega mógł wymienić serwo, ale nie zdołał - właśnie przez stałe połączenie) nie daje już szansy. Tak jak pisze Krzysztof. Lądować z drgającą klapą lub bez klapy to nie koniec świata, ale z lotką/bez lotki to raczej .... ale pewnie też się da :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.