Skocz do zawartości

ASP 12A


nisza
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Jeżeli pierwszy spalinowy - ale umiesz już latać - to nie będzie źle. Jak pierwszy model ogólnie - to lepiej oddaj te pieniądze potrzebującym :P

 

Jaka rozpiętość modelu 1.2m? 

Minimum .25 - lepiej .32.

Modele 1.4m o masie 3 kg używają juz .46-.55 (http://phoenixmodel.com/Product.aspx?ProductId=601)

 

1.8kg to gotowy do lotu - czy dopiero pusty model i trzeba liczyć wyposażenie?

 

Ogólnie to moja szklana kula się popsuła i o ile nie dasz więcej szczegółów to raczej ciężko będzie coś więcej doradzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie szkoda CI tego spitfire? Skoro jak widać nie czujesz się na siłach i uważasz że pierwszy lot potrwa krótko bo skończy się kretem to dlaczego chcesz ryzykować model który może w przyszłości jeszcze długo polatać? Nie lepiej kupić jakiś piankolot z napedem elektrycznym ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozpiętość to 1.5 M

 

waga1.8 z wyposażeniem (bez silnika)  

 

jeśli chodzi o to czy szkoda czy nie to pewnie ze szkoda ;pp ale elektrykami latam cały czas i chciałem spróbować sobie jak to jest na spalinowy od czegoś trzeba zacząć 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.5m i 1.8 kg bez silnika? Co to za model? Daj namiary i trochę zdjęć. Trudno uwierzyć.... 4ccm będzie dobry do wagi ale nie do gabarytu, testowałem to też na Spicie ale 1.44m. Śmigło 9x6 i nie mógł go uciagnac. Tak że optymalnie 7.5ccm żyli asp.46. Mam te silniki i są dobre za te pieniądze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie to 1450mm i 1.8kg tylko jak teraz tak myślę to do tego trzeba będzie doliczyć chyba pełen bak paliwa ? jakieś 250ml  co prawda  trzeba go jeszcze trochę pomalować i okleić ale to waga się za wiele nie zmieni  prawda ?

 

SILNIK ASP S46 A II czyli ten będzie oki ?

 

d063ada84e3e0060med.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie sprzedać nie chcę.Tak wygląda bo to jest  własnie ten z deagostini tylko ze  trochę odchudzona wersja :) ( oryginalnie było by  ok 2.3 kg ). Rekomendowane śmigło  do tego silnika widzę jest  10x6 ja mam 11x7 będzie  okey ?.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik dotarł cały i zdrowy :)   

76a5bd0445f855d5med.jpg

 

6de14027eda548d6med.jpg

 

mam tylko  parę pytań  oryginalny silnik do tego modelu (JBA53A)  montowało się 120mm od "przegrody ogniowej do blokady śmigła tak samo będzie w przypadku ASP 52 ? 

co zamontować miedzy silnikiem a tłumikiem tak aby tłumik był na swoim miejscu jakaś przedłużkę czy co ? zdjęcie poglądowe 

 

1cde5dde174ed1cemed.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha rozumiem czyli muszę zamontować coś takiego 

http://www.modele.sklep.pl/pl/Katalog/OSPRZET-DO-SILNIKOW-SPALINOWYCH/TLUMIKI-OPCJONALNE/Przedluzenie-tlumika-DU-BRO-213.html

 

ale jest jeszcze coś o czym chyba zupełnie zapomniałem   bo jakoś na świece trzeba dostarczyć  napięcie prawda ? za pomocą czego to się odbywa ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.