Skocz do zawartości

Sbach 342 1850mm odbudowa


Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie

kupiłem niedawno sbacha od kolegi, konstrukcyjnie niemal nienaruszony, jedynie mocowanie skrzydeł musiałem wkleić oraz podwozie. Maska silnika trochę popękana.

Jest to mój pierwszy benzyniak. Silnik kupiony od kolegi z forum turnigy tr32cc, śmigło turnigy 18x12, serwa 5x hitec hs 5625mg +tower pro mg996r, manager zasilania jetimax bec 2 + 2x liion lg 2800mah 2s.

Nie wiem jak zamontować silnik, bo trochę nie pasuje do owieki.. ma ktoś jakiś pomysł?

Czy fabryczny zbiornik (450ml) z hobbyking jest ok? chodzi o ssak, czy nie ma być on elastyczny jak w żarówkach, że może się ruszać do przodu zbiornika (gdy lecę w dół)

post-13381-0-81763000-1532509592_thumb.jpg

post-13381-0-04671500-1532509607_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Witam serdecznie

kupiłem niedawno sbacha od kolegi, konstrukcyjnie niemal nienaruszony, jedynie mocowanie skrzydeł musiałem wkleić oraz podwozie. Maska silnika trochę popękana.

Jest to mój pierwszy benzyniak. Silnik kupiony od kolegi z forum turnigy tr32cc, śmigło turnigy 18x12, serwa 5x hitec hs 5625mg +tower pro mg996r, manager zasilania jetimax bec 2 + 2x liion lg 2800mah 2s.

Nie wiem jak zamontować silnik, bo trochę nie pasuje do owieki.. ma ktoś jakiś pomysł?

Czy fabryczny zbiornik (450ml) z hobbyking jest ok? chodzi o ssak, czy nie ma być on elastyczny jak w żarówkach, że może się ruszać do przodu zbiornika (gdy lecę w dół)

Witaj.

Na domku masz znak w postaci krzyża przechodzący przez środek otworu,to jest oś wału silnika po przesunięciach. Zrób sobie szablon na papierze milimetrowym z punktami mocowania silnika(ten który zamierzasz użyć) i przyłóż tak aby pokryły się krzyże. Zaznacz środki stóp mocowania i masz gotowe. Po zamocowaniu silnika dopasowujesz maskę z zapasem luzu wokół głowicy i tłumika ok. 0,5cm (wycinać i szlifować)  Zbiornik jest wystarczającej pojemności . Po dotarciu i wyregulowaniu  silnika wystarczy na 2- 3 loty po 8 min. z zapasem na awaryjne podejścia do lądowania. Na ssaku paliwa wstaw kawałek rurki, który zapobiegnie zawinięciu się przewodu ssącego (pamiętaj o odległości od dna zbiornika ok 1cm) 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za informacje. W przyszłym tygodniu biorę się za budowę. Jak dotąd kupiona folia na łatanie minimalnych uszkodzeń, nowa węglowa rurka 20/16mm (alu została wygięta) i ssak filcowy do zbiornika. Ponadto żywica l285 do odbudowy owiewki. Rozumiem,że 2-3 loty po ok 8 minut, ponieważ potem trzeba naładować baterie od zapłonu i serw? Orientuje się ktoś, gdzie dostanę pierścień do turnigy tr32cc? Na hk out of stock...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej przerwy na uzupełnienie benzyny, ja przez durnotę w takiej samej wielkości modelu mam dwa akumulatory 2200mah , jeden do zapłonu a drugi zasila serwa, w akumulator od zapłonu nie za wiele da sie wpompować prądu po lataniu , a akumulator od zasilania serw nigdy nie wyczerpałem więcej niz połowę , tak że prędzej mi minie chęć na latanie niż akumulatory się wyczerpią.

Natomiast sam lot bedzie raczej dłuższy niż 8min, w tym modelu masz silnik 32ccm, ja mam też 32cc tyle że RCGF, po 15 minutach latania zostaje jeszcze w zbiorniku paliwa na 20 podejść do lądowania , a po 25min latania silnik gaśnie z braku paliwa, tak że można sie tym wylatać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.