Skocz do zawartości

Taki duży i jeszcze EDF


robertus
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Postaw mi kawę na buycoffee.to

To to również wstępnie na dwóch 127, zmienione przez twórcę na 90 mm. Silniki jakich użył to typowe silniki do helików, wszystko depron i węgiel. W ogóle konstrukcje Siergieja t o typowa myśl rosyjska- czyli zachód robi takie rzeczy z grube miliony-ruskie znów w prosty sposób za ruble. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koszty EDF są niższe. Dobry napęd EDF 120 mm o ciągu 7 kg  (4 kW)skompletujesz za 1000E. Koszty turbiny też nie kończą się na samej turbinie. Akumulator wytrzyma 2 sezony spokojnie jeśli nie będziesz ciągnął więcej niż 100-120A. Jednak fun factor przy turbinie jest "nieco" większy. Lot modelem EDF to ciągła kontrola "zużycia Ah" co przekłada się na 3-4 min lotu. Później ładowanie 1 h (lub drugi pakiet)  Wszelkie eksperymenty ze zwiększaniem pojemności kończą się mega zwiększeniem masy i trzeba znaleźć jakiś kompromis. Największe akku jakie wrzuciłem do modelu to 6Ah (12 s około 1.6 kg) Potem zaczynają się schody (cenowe i ciężar)

Reasumując, za "fun" w modelarstwie się niestety płaci - czasem całkiem sporo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.