Skocz do zawartości

System FBL


Strus00072
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Czy Ktoś mógłby mi trochę przybliżyć temat systemu FBL? Troche poczytałem forum poszperałem ale nie za bardzo znalazłem odpowiedzi na moje pytania.
Mam hk450 i raptora 50. Chciałbym założyć do nich 3 osiowe gyra. niestety moje głowice są z prętami. więc pytanie? Czy muszę zmienić głowice bez pręta do 3 osiowego żyra czy nie? i czy warto to modyfikować? Trochę zatrzymalem się w czasie z helikami głównie z powodu braku czasu i teraz nie nadążam za postępem technologi modelarskiej rc. A jeśli gdzieś taki temat już się pojawił to przepraszam, proszę tylko o linka to sobie doczytam:)

Pozdrawiam

Robert

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Nie znam się, więc się wypowiem.

Dopiero zaczynam zabawę z helikami, ale gdzieś na forum natknąłem się na wątek, gdzie ktoś relacjonował, że taki eksperyment zakończył się powodzeniem.

Fbl działał z prętem, a stabilizacja się poprawiła.

Widziałem też relację, gdzie podwozie treningowe spowodowało, że model z fbl ześwirował i prawie się rozbił.

 

Stabilizacja trochę się poprawi jeśli u Ciebie to zadziała, ale wszystkie wady pręta pozostaną czyli:

model pozostanie mniej zwinny

bedzie nadal miał gorszą sprawność

Konstrukcja głowicy pozostanie bardziej skomplikowana i droższa w naprawie.

 

 

 

Wysłane z mojego SM-T819 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Złożoność głowicy to nie problem. Fakt jak nie ma pręta to jet mniej części. ale znów nie są one tak drogie. Bardziej mi chodzi o to czy podnosząc heli z ziemi i robiąc zawis np na 2m od ziemi jetem w stanie puscić wszystkie gajgi w apce i heli dalej będzie wisiało? (jak w dronach). w końcu kupując żyro za ogrom kasy powinno się tak stać. a jak nie to ten system wydaje się być bez sensu. Ktoś moze latał kiedyś z prętem a teraz bez i ma jakieś doświadczenie?

Odnośnik do komentarza