Skocz do zawartości

Easy Glider


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 565
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Co do śrubek ważna uwaga:

 

Każdy fabrycznie nowy silnik warto skręcić przed lotem.

Dokręcamy wszystkie możliwe połączenia. Ja osobiście zaklejam je też c.a. lub lepiej specjalnym klejem loctalia -niebieski do zabezpieczania gwintów. Warto też zabezpieczać żywicą przewody którymi silnik jest nawinięty bo lubią się ułamać.

 

Jeśli mamy możliwość skrócenia ośki silnika - też to zawsze robię. Krótka oś jest mocniejsza i mniej obciąża łożyska w silniku. W rezultacie silnik może przeżyć więcej przy spotkaniu z ziemią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

A ja znowu zaliczyłem kreta.

Poszedłem polatać tak około 20stej jak już zaczynało robić sie szaro,i gdy za daleko odleciałem straciłem orjętacje czy model leci przechylony na prawo czy nalewo,chwila zamotania i kret.

 

Link do zdjęć na fotosiku.

http://www.fotosik.pl/u/jarekszwabi/album/926157

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.