Skocz do zawartości

http://rc4max.pl/


Gość Galileo

Rekomendowane odpowiedzi

Postaw mi kawę na buycoffee.to
  • Odpowiedzi 91
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Witam

W poniedziałek zamówiłem w tym sklepie silniczek 3f.

Dostępność na stronie pokazana była jako jedna żółta gwiazdka.

Myśle, no tak poczekam trochę, bo pewnie do sprowadzenia jest.

Wczoraj (czwartek) miałem przesykę na poczcie do odbioru.

Ciekawe jak szybko realizują zamówienia z dostępnością pięciu żołtych gwiazdek :wink:

Dla mnie sklep godny zaufania, z obsługą zero problemów, dobry kontakt mailowy i telefoniczny. Jeden warunek, trzeba wiedzieć po co się dzwoni i o co się pyta, gdybanie i wydaje mi się nie jest mile widziane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

bylem ostatnio w tym sklepie :D duzy wybor modeli, co do akcesoriow... hm nie wiem czy sie przeprowadzali czy co, ale nie wiedza co maja na stanie. pracownik mily w przeciwienstwie do szefa. woli chyba sprzedawac na allegro, propomnuje przed wizyta zadzwonic bo stan magazynowy nie jest odzwierciedleniem tego co maja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Kolejna wizyta w tym sklepie i mniej pochlebnie.

Tak jak napisał poprzednik nie wiedza co maja na stanie. Znajomy który nie ma samochodu poprosił mnie abym podjechał do sklepu na małe zakupy po kilka artykułów. Miałem kupić druty stalowe, kółka i folię modelarską. Wcześniej zadzwonił i upewnił się że to maja, tak bym nie jechał na daremno, bo kiedyś złożył zamówienie na materiał którego w ogóle nie mieli pomimo oznaczonej dostępności na swojej stronie.

Będąc w Katowicach podjechałem do Sosnowca, obsługiwała mnie dziewczyna która na materiałach modelarskich zna się tak jak ja na chirurgii oka. Chciałem zakupić między innymi pręty stalowe, dała mi węglowe, po uświadomieniu że stal to metal o kolorze monety 1zł, podała mi mosiężne - złe, no i w końcu stwierdziła że nie ma takich.

Szkoda bo znajomy z Zabrza dzwonił by potwierdzić stan. Wyszedłem zły nic nie kupując, ale kolega z pracy z którym tam byłem stwierdził by jeszcze raz porozmawiać z którymś z chłopaków, bardziej kumaci może to znajdą - racja wróciłem. Chłopak który wstał zza komputera, myślałem że mnie wzrokiem zabije za to że zawracam mu głowę pierdołami za kilka zł. W końcu stwierdził że nie mają i mogę u nich złożyć zamówienie.

Ogólnie stwierdziłem że obsługa szanuje klientów ale tylko tych którzy zostawiają u nich większą kasę. Były tam dwie osoby które wybierały autka (2100 pln) i zauważyłem pełny szacunek dla nich, gorzej jak się wrócą po jakieś pierdoły za 15-30 zł.

Ceny mają niektóre dobre, ale chyba interes za dobrze idzie bo klientów nie szanują (oczywiście nie wszystkich jak pisałem).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie podobna sytuacja złożyłem zamówienie 25 października na następny dzień przelałem kasę (135zł) i nic. Odpisali dopiero 2 listopada ,że nie mają kilku rzeczy i że trzeba poczekać 2 dni .Wczoraj zadzwoniła do mnie pewna Pani z tego sklepu ,ze jednak tego nie mają i musiałem wziąć regulator 18A zamiast 20a i kabel Y 15cm zamiast 30cm ,no i na razie czekam może dojdzie w poniedziałek mówiła ,że wyśle tego samego dnia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Kolejna wizyta w tym sklepie i mniej pochlebnie.

Tak jak napisał poprzednik nie wiedza co maja na stanie. Znajomy który nie ma samochodu poprosił mnie abym podjechał do sklepu na małe zakupy po kilka artykułów. Miałem kupić druty stalowe, kółka i folię modelarską. Wcześniej zadzwonił i upewnił się że to maja, tak bym nie jechał na daremno, bo kiedyś złożył zamówienie na materiał którego w ogóle nie mieli pomimo oznaczonej dostępności na swojej stronie.

Będąc w Katowicach podjechałem do Sosnowca, obsługiwała mnie dziewczyna która na materiałach modelarskich zna się tak jak ja na chirurgii oka. Chciałem zakupić między innymi pręty stalowe, dała mi węglowe, po uświadomieniu że stal to metal o kolorze monety 1zł, podała mi mosiężne - złe, no i w końcu stwierdziła że nie ma takich.

Szkoda bo znajomy z Zabrza dzwonił by potwierdzić stan. Wyszedłem zły nic nie kupując, ale kolega z pracy z którym tam byłem stwierdził by jeszcze raz porozmawiać z którymś z chłopaków, bardziej kumaci może to znajdą - racja wróciłem. Chłopak który wstał zza komputera, myślałem że mnie wzrokiem zabije za to że zawracam mu głowę pierdołami za kilka zł. W końcu stwierdził że nie mają i mogę u nich złożyć zamówienie.

Ogólnie stwierdziłem że obsługa szanuje klientów ale tylko tych którzy zostawiają u nich większą kasę. Były tam dwie osoby które wybierały autka (2100 pln) i zauważyłem pełny szacunek dla nich, gorzej jak się wrócą po jakieś pierdoły za 15-30 zł.

Ceny mają niektóre dobre, ale chyba interes za dobrze idzie bo klientów nie szanują (oczywiście nie wszystkich jak pisałem).

Potwierdzam słowa o szacunku. Gdy kupowałem silnik i regiel za ok. 50 zł to szybko i na chama wszystko. Gdy niedawno kupowałem żaglówkę, oo to nawet zeszli z ceny o 16 zł. No nic ale w każdym razie jest to jesten z lepszych sklepów w zagłębiu do zakupienia ciekawszych rzeczy. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

To ja opiszę co i jak. Kupiłem tam helikopter. Po 2 dniach kupowałem też części. Okazało się, że dali z innego modelu chociaż specjalnie prosiłem, żeby sprawdzili, bo się na tym nie znam. Kiedy napisałem emaila z informacją, że jednak nie pasuje odpowiedzieli, że ich strona była w naprawie i że nie mieli jak sprawdzić jaka to miała być część. Napisałem zatem, że proszę o zwrot kosztów kolejnego przyjazdu w postaci towaru za 10 zł. W odpowiedzi usłyszałem, że informacje, które uzyskałem na miejscu były o wiele więcej warte (pytałem się dlaczego helikopter wpada w wibracje) i że nie zwrócą żadnych kosztów, a za szkolenie najlepiej żebym dopłacił.

Zirytowałem się dosyć mocno, napisałem emaila i w rezultacie wymienili mi część i dostałem towar jaki chciałem jako gratis. ALE. Już po 10 minutach szukania okazało się, że tej części nie ma więc rozebrali helikopter z półki "bo tak robimy, żeby zadowolić klientów". Potrzebowałem jeszcze kilku części więc dałem im listę i otrzymałem części... wrzucone do jednego woreczka. Pewnie wyjęli je z tego helikoptera. Brakowało 2 śrubek i nie podoba mi się sam fakt, że części nie są oryginalnie zapakowane.

Pani w sklepie rusza się jak pancerna rusałka - wymiana części + zakup 6 innych trwał ponad 45 minut mimo, że po sklepie chodziły 3 czy 4 osoby z obsługi. Ja na szczęście na liście miałem ceny i sumę do zapłaty. Razem ze mną kupował facet i czekał 15 minut na podliczenie coś 8 przedmiotów, bo pani nie wiedziała co ile kosztuje.

 

Podsumowując: ceny - jedne z najniższych na rynku, obsługa - tragiczna/fatalna, towar - diabli wiedzą skąd, zazwyczaj o oryginalnych opakowaniach nie ma co marzyć.

Odczucia: kupiłeś, zapłaciłeś to się wynoś i nie przeszkadzaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiecie jak u nich kupować ?

Trzeba zacząć od tego, poproszę te aparaturę DX8, oraz listewki, deseczki, orczyki, poproszę silniczek itd... a na końcu wie pan co z aparatury jednak zrezygnuję.

Gwarantuję że będziecie mieli super obsługę, a oni by się może z czasem nauczyli szacunku do ludzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no cóż z przykrością to piszę ale:

zamówiłem 2 łopatki to heli, w opisie i zdjęciu żółte /na tym mi zależało/ potwierdzili mi że są zółte a dostałem jakieś w kolorze "sraczki", pani przez telefon gdy próbowałem coś wskórać delikatnie mówiąc "olała mnie", druga rzecz łopaty główne - jedna wypaczona, w heli jest to niedopuszczalne. Moje wnioski : nic już u nich nie kupię, nawet gdyby było 50%, bo nie zależy im na kliencie. Zakup u nich był do :ass: . A makieta dalej nie skończona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.