Skocz do zawartości

Messerschmitt Me 323 Gigant


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Buduję me 323 giganta, czyli zmotoryzowaną wersję szybowca transportowego me 321.

Model ok 4,5 m rozpiętości. Planowałem początkowo użycie 6 zestawów silnik Graupner 400 6,0v i przekładnia 4:1 oraz śmigło 3 łopatowe ale to ma ciąg ok 750 g. Postawiłem wiec na nowoczesność i jest zestaw: 6x silniki Graupner compact 345z 11,1v śmigła Graupner Elektro-Prop 25.12,5 3 prawe i 3 lewe; regulatory GRAUPNER-GENIUS 40 (oczywiście 6 sztuk). do tego akumulator Turnigy Nano 5000mAh 3S 11,1V 45C - 90C Lipo; aparatura graupner Mx-16 2,4 Gh. Mój problem jest taki że nigdy nie miałem bezszczotkowca i pytam jak to połączyć:

1. czy dać zwykłe rozgałęzienie na kablu do sterowania regulatorem i tak połączyć 3 silniki i będą działać tak samo? a na drugim skrzydle czy zamienić bieguny w kablu do regulatora (moze są takie kable) - które kabelki trzeba zamienić przy apararurze Graupner? i bedą sie kręcić tak samo szybko tylko w drugą stronę.

2 Drugi problem, powiązany z pierwszym to jak uczynić by ten model skręcał na lądzie (kołowanie). Jak wiecie Me 323 ma koła 10 sztuk jak transporter wojskowy i są one skupione razem w 2 rzędach pod kadłubem; czy pozostaje więc tylko opcja skręcania przez sterowanie silnikami na skrzydłach - jak to połączyć.

Maciek (Mr.formica)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.