Skocz do zawartości

Cessna 182 1,85m EPO


Rekomendowane odpowiedzi

Dzięki uprzejmości Irka ,który podesłał mi linka stałem się posiadaczem modelu Cessna 182 o rozpiętości 185 cm.

Jako że HK zawyża wagę paczek (rzeczywista waga paczki 5,82 kg)nie było możliwości sprowadzenia do Polski.Udało się znaleźć w sklepie w Norwegii i to w wersji kit czyli bez wyposażenia.

Tak wyglądała paczka

Dołączona grafika

Wszystko zabezpieczone w solidne kartony,dodatkowo części zawinięte w cienką piankę.

W zestawie otrzymujemy:

Całą galanterię ,koła ,podwozie,owiewki kół, śrubki,paski rzepa do montażu akumulatora oraz śmigło z chromowanym kołpakiem.

Kadłub z zamontowanymi popychaczami,półkami itp.

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Jakość wykonania pianek na bardzo wysokim poziomie.Wszystko jest gładkie bez śladów wtrysku.

 

Skrzydła z zamontowanymi zawiasami kołkowymi w lotkach i klapach

Dołączona grafika

Dołączona grafika

 

Całość sprawia naprawdę świetne wrażenie ,że o rozmiarach nie wspomnę.

I to za śmieszną cenę 318 zł :P

Dołączona grafika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to
  • Odpowiedzi 90
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Wielkość i jakość wykonania robi wrażenie :-)

 

Która to już Twoja Cessna?

Podaj trochę szczegółów czym to można napędzać, jeżeli to ma być elektryk (a znam Twoje przyzwyczajenia :lol2: ) to chyba jakiś monstrualny silnik będzie potrzebny. Chcąc zachować makietowy wygląd a jakość modelu do tego zobowiązuje nie będziesz mógł założyć zbyt dużego śmigła .... będzie konieczny wysokoobrotowy mocny silnik.

 

ms

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z przeznaczenia konstrukcji to jest elektryk.oryginalny silnik miał oznaczenia 3768 i kv 700-800 na 4S,śmigło 14x7.Nie wiadomo jakie parametry ma ten silnik bo odpowiednika numerycznego nigdzie nie ma.Jedynie jak przyjdzie RTR to odpalę i zobaczę w ręce jak to ciągnie.

Z tego co przeglądałem w necie wkładają Turnigy 4250 lub Turnigy 5055 i śmigła 14x7,14x10co wydaje mi się lekką przesadą.Ale T 4250 ma napięcie pracy 4-7S więc przy 4S nie osiąga katalogowych 1150W.Poco wozić zbędny balast.

Mój Power HD 4250 z Yaka 54 ma 3,5 kg ciągu przy 4S i śmigle 14x6.To za dużo,przecież nie jest to akrobat.Założę power HD 3548 2,8kg i śmigło 12 lub 13x6.Zestaw sprawdzony w Extrze i utopionej Cessnie.

Model według producenta i z tego co w necie waży 2,5-2,6 kg ,więc ciąg 1:1 wystarczy całkowicie do rekreacyjnego i makietowego latania.

Która Cessna?Hmmmm

337 Skymaster

165 (C 37)

152

177 balsowa niedokończona

177 depronowa

182

Wychodzi ze szósta nie licząc 182 Atrtech którą sprzedałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Wreszcie miałem trochę czasu aby coś popchnąć do przodu.

Zamontowałem serwa SW i SK

Dołączona grafika

Następnie silniczek

Dołączona grafika

Znalazło się też fajne miejsce na 80 amperowy regulator

Dołączona grafika

Kadłubik po założeniu maski i śmigiełka

Dołączona grafika

I jeszcze serwa w skrzydełkach na dokładkę.

Dołączona grafika

Jutro przedłużacze i właściwie można latać ;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.