Skocz do zawartości

Modelarskie turbiny odrzutowe


RobertK
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Moim zdaniem temat jest bardzo pożyteczny. W Polsce silniki odrzutowe nie są popularne ze względu na cenę i dostępność. Za to modele w nie wyposażone są niesamowite. Śledzę ten wątek z zapartym tchem i nadzieją, że może kiedyś, w odległej przyszłości dane mi będzie posterować takim cackiem. Cieszę się, że ktoś się tym zajmuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Dlaczego ten VIPER JET ma być za trudny w pilotażu ?

Myslę ze kolega Arkos (którego przy okazji pozdrawiam) za bardzo Cię wystraszył .

Jesli rzeczywiście masz spore doswiadczenie , a szczególnie gdy latałeś modelami wyposażonymi w klapy, to dasz sobie spokojnie radę...Z autopsji wiem że pierwszy start i lądowanie są oczywiście trudne. Ale tylko i wyłącznie z powodu strachu przed nowością, innego dzwięku spod maski itd ...Poczujesz sie trochę tak jak przed pierwszym wogóle samodzielnym lotem , jeśli mialeś wtedy nogi jak z waty to przypomnisz to sobie po raz drugi. :P

 

Sam natomiast model który wybrałeś nie wygląda mi na przecinaka w czystej postaci, widać wyraznie że profil jest dość gruby co powinno być gwarancją przy niskiej predkości tak jak w naszych skorpionach ,które tylko agresywnie wygladają a w rzeczywistości są też trenerami ! Profil 18% grubości...ogromna powierzchnia wysokości.

Jest też wersja Viper'a z napędem EDF od Tomahawk, model 1,1m lata doskonale w każdym wymiarze predkości!

Dlatego bez obaw :wink:

 

pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli o mnie osobiście chodzi to oczywiście jestem za.

 

Natomiast jestem też nowy na forum więc może moja tu opinia nie jest obiektywna ale wydaje mi się że w tematach brakuje rzeczywiscie ''czegoś'' gdzie można poczytać tylko o jetach o tym co z nimi powiązane ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Dla chcących trochę zgłębić temat"jetów" polecam:

-JetMag (w języku niemieckim)

-Radio Control Jet International(język angielski) wyd."Traplet"

Niedostępne w EMPIKU!!!

Tylko prenumeraty :evil:

 

Obydwa czasopisma opisują niekoniecznie równolegle bieżące i przyszłe imprezy jetów,nowinki techniczne turbin,elektroniki pokładowej,modeli pojawiających się na rynku oraz reportaże ze zmagań przy wykańczaniu modeli do lotu(z zestawów)

Ogromna encyklopedia wiedzy pomagająca nie popełniać wielu błędów,modelarze opisują zmagania z modelami z zestawów aż do pierwszego lotu a czasem kraksy :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

To i ja coś od siebie dorzucę:

Hot Spot z napędem pchającym silnik OS91 VRDF, treningówka przed turbinką (obok widoczny model Roberta)lotnisko w Ułężu :D

Dołączona grafika

 

Mig- 15 i F-15 w budowie

Dołączona grafika

Dołączona grafika

 

I oczekujący na oblot ( mam nadzieję na dniach )Mirage 2000 z silnikiem Frank TJ67 :jupi:

Dołączona grafika

Dołączona grafika

 

No Piotrze kawał dobrej roboty :D , a to obok to nie Jurasic?

 

Solainer będzie dobrze :jupi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hejka Paweł!~Tak to obok to Jurassic małe porówna nie do Iskry 1:5. :) Widzę że z Mirage "poszłeś jak burza" Gratulacje!!! U mnie pewnie dalej obrastał by kurzem :rotfl:

Eeeee to moja 15 bardziej zaawansowana wkleiłem wręgi zamocowałem dziób,schubrohre i podwozie :) czekam na płaty i stateczniki tylko Robert musi mi podesłać pliki na "laserek"

 

Robert "dzyndzoliłem"do Lucjana "coby" się też "troszku" pochwalił

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.