Skocz do zawartości


Zdjęcie

Treningowy Jet


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
81 odpowiedzi w tym temacie

#21 bostyl

bostyl
  • Modelarz
  • 109 postów

Napisano 26 January 2011 - 09:44

na początek proponuje silnik OS 20 cm z lewym pchającym .Mam ten model lata rewelacyjnie ----duża prędkość a adrenalina też buzuje.

#22 medyko

medyko
  • Modelarz
  • 20 postów

Napisano 26 January 2011 - 09:00

wichercat, do Falcona uwazam że turbina 5~~6kg będzie akurat. Ważne byś zachował jak najnizszą masę tego modelu . To będzie pierwszy jet i wierz mi że trzeba się nieco oswoić z prędkościami a szczególnie z podejściem do lądowania. Niska masa całości zawsze mniej narazi model na uszkodzenia w przypadku pierwszych za szybkich i zbyt twardych lądowań. Nie polecam wiekszej turbiny, bo masa samej turbiny 8kg to już ~~0,5 kg więcej plus większy zbiornik ~~0,6 -1 kg razem z miejsca masz cięższy model o 1-1,5 kg ! Gra nie warta świeczki. :wink:

#23 piotr jet

piotr jet
  • Modelarz
  • 192 postów

Napisano 25 January 2011 - 20:42

PRZEPRASZAM źle zrozumiałem :oops: Turbina w przedziale od 6-8kG ciągu zaspokoji w pełni potrzeby tego modelu wybór jaka, pozostaje w Twoich rękach a właściwie w portfelu :rotfl: :rotfl: Przy klapach które posiada ten model lądowanie będzie proste ważne aby domiksować do nich wysokość

#24 wichercat

wichercat
  • Modelarz
  • 432 postów

Napisano 25 January 2011 - 20:35

Hej Panowie STOP coś sie źle wyraziłem chyba a Ci którzy mnie znają to wiedzą że nie myślałem o pierdzącym spirytusie. Mówiąc tańszy czyli nie model za 2kUSD tylko za 1.2 kpln + do tego zdecydowanie tylko i wyłącznie turbina !
Nie mówię że to końcowy wybór ale jedna z opcji.....

Bo u mnie to różnie bywa :lol2:

#25 piotr jet

piotr jet
  • Modelarz
  • 192 postów

Napisano 25 January 2011 - 19:27

Witaj Maciek. Spokojnie możesz zacząć od silnika z napędem pchającym :D. Wbrew pozorom lądowanie jest bardzo spokojne ja latałem w takiej konfiguracji napędu(pchający) Kangurem i HotSpotem doskonale lądują,im większy wiatr tym lepiej :D Ważne aby silnik był ponad standartowy. Ciężko będzie latać na silnikach "ogólnie" dostępnych :( wskazany silnik do tego konkretnego modelu to niestety Os'Max0,91 vrdf lub K&B 100 przy silnikach wystarczyLewe śmigło dwułopatowe . Natomiast "standartowy" silnik będzie wymagał smigła 3lub4 łopatowego. Ja próbowałem i wiem dawało się latać na zwykłym Os'Max-sie 0,91 ale latał kiepsko choć śmigło było 4 łopatkowe jak zalecał Graupner.

#26 vader

vader
  • Modelarz
  • 81 postów

Napisano 25 January 2011 - 18:52

Witam
Treningówka z lewym śmigłem pchającym APC 11/8, silnik OS91 VRDF
Dołączona grafika
Dołączona grafika

#27 RobertK

RobertK
  • Modelarz
  • 775 postów

Napisano 25 January 2011 - 17:20

Lewe APC zdecydowanie tak

#28 MironRC

MironRC
  • Modelarz
  • 837 postów

Napisano 25 January 2011 - 16:04

śmigło do takiego napędu może być zwykłe lewe APC ?

#29 RobertK

RobertK
  • Modelarz
  • 775 postów

Napisano 25 January 2011 - 15:38

Maciek może inaczej, jaką turbinę zamierzasz kupić ? Czy chcesz zacząć od napędu pchanego śmigłem?

#30 wichercat

wichercat
  • Modelarz
  • 432 postów

Napisano 25 January 2011 - 12:04

Witam, zakladając taki model: http://www.modelmoto...ack-160-cm.html jaki silnik proponujecie.......widziałem modele z jetcatem P60 jak i Super Bee Po długim procesie tentegowania dochodzę do wniosku że chyba trzeba zacząć od najtańszej opcji bo te lądowania sa zastanawiające i ryzyko twardego przyziemienia spore :shock: :mrgreen:

#31 RobertK

RobertK
  • Modelarz
  • 775 postów

Napisano 12 December 2010 - 08:07

Kiedys myślałem nad zakupem tego tartaczku ,ale wraz z kosztami przesyłki wychodzło dość drogo. Turbinator bo o tym modelu mowa był stylizowany na samolot F2H Banshee ,ale jak widać wystarczy mieć trochę wyobrażni i można wystrugać Iskre ... :D
Wersja bez przeróbek ,lekko kanciasta
Dołączona grafika

#32 madrian

madrian
  • Modelarz
  • 5195 postów

Napisano 11 December 2010 - 23:45

Całkiem udane, jak na model nie makietowy. Może "parę" szczegółów nie jest idealnych, ale poza tym całkiem udany model. ;) No Kamuflaż i oznakowanie paskudne... Ale jakieś wady muszą być. :P

#33 piotr jet

piotr jet
  • Modelarz
  • 192 postów

Napisano 11 December 2010 - 22:43

A tu coś co chce UDAWAĆ naszą ISKRE :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: http://www.google.pl...iw=1024&bih=578

#34 piotr jet

piotr jet
  • Modelarz
  • 192 postów

Napisano 11 December 2010 - 22:33

A tu absolutnie druga strona skali. Czy wiecie jaki jest na tą chwilę rekord prędkości jeta? :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: 552km/h

#35 RobertK

RobertK
  • Modelarz
  • 775 postów

Napisano 11 December 2010 - 20:28

DV8R ARF model ...dziwny :? ,ale posiada wspaniałe własnosci lotne

Dołączona grafika

#36 RobertK

RobertK
  • Modelarz
  • 775 postów

Napisano 10 December 2010 - 20:12

Piotr ,wstawiłem veloxa bo fama poszła że ładnych jet treningówek nie ma ;D A przeciez ja chciałem zaprezentowac te tanisze :rotfl: :rotfl: :rotfl:

#37 piotr jet

piotr jet
  • Modelarz
  • 192 postów

Napisano 09 December 2010 - 20:57

Witaj Robert! Velox jest SUPER tylko cena jak na treningowego jeta jest trochę powalająca około 1600$ w promocji, w tej cenie może nie zrobi się tak ładnego modelu ale można "wydłubać"coś równie fajnego i zostanie trochę na wyposażenie. wiem wiem dodają podwozie i wysoki stopień ARF.

#38 RobertK

RobertK
  • Modelarz
  • 775 postów

Napisano 09 December 2010 - 19:48

A może VELOX-a ???
Dołączona grafika

#39 piotr jet

piotr jet
  • Modelarz
  • 192 postów

Napisano 06 December 2010 - 22:01

Robert wierzę w ciebie :D ,zima będzie Długa!!!!!!!!!!! :rotfl:

#40 RobertK

RobertK
  • Modelarz
  • 775 postów

Napisano 06 December 2010 - 21:55

Tak ,ale budowa większego trwa dłużej :rotfl: np. U-2 ;D