Skocz do zawartości


Zdjęcie

Treningowy Jet


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
81 odpowiedzi w tym temacie

#41 piotr jet

piotr jet
  • Modelarz
  • 150 postów

Napisano 06 December 2010 - 21:45

Robert :D :D a po co Ci Lambert lub P20 "trza"zrobić większy motoszybowiec :rotfl: :rotfl: :rotfl:

#42 RobertK

RobertK
  • Modelarz
  • 439 postów

Napisano 06 December 2010 - 21:03

Mi chodzi po głowie Lambert lub Jetcat P-20 plus motoszybowiec :rotfl: Tylko cena tych turbinek :|

#43 piotr jet

piotr jet
  • Modelarz
  • 150 postów

Napisano 30 November 2010 - 23:35

Witam tartaczek POLECAM jak najbardziej!!!!!!!!!! Ale turbinka MAX 5kG ciągu. Przy stosunku masy do ciągu prawie 1:1 można wypuszczać z ręki pionowo w górę jak deprona :D Natomiast "pakować" Lamberta do modeliku pod małego impelera :rotfl: przesada moim zdaniem.

#44 paulusr

paulusr
  • Modelarz
  • 245 postów

Napisano 30 November 2010 - 22:11

Cześć, Może być i taki tartaczek za 200Euro. http://www.rbckits.c...d&productId=312 A swoją drogą mają fajną wyprzedaż f20 za 60Euro http://www.rbckits.c...d&productId=491 Idealny pod Lambert T15/T25. Tylko, że będzie przecinak.... :wink: Wychodzi fajna proporcja silnik 2400E /60E za model. Normalnie unlimited vertical... :twisted:

#45 piotr jet

piotr jet
  • Modelarz
  • 150 postów

Napisano 30 November 2010 - 21:32

Witam.Dla chcących podłubać samemu proponuję zbudować którąś z konstrukcji Dirca Jurasa: "Jurassic","Stingrey" jest jeszcze kilka trzeba tylko poszukać :D A dla "leniuszków":http://www.modelmotor.pl/fm-super-falcon-120-black-160-cm.html :D

#46 RobertK

RobertK
  • Modelarz
  • 439 postów

Napisano 29 November 2010 - 22:45

Dobrym wyborem na początek jest układ delty z canardami , ale nie każdy lubi kaczki :lol2:
Dołączona grafika
BOOMERANG to prosty i przyjemny w pilotażu modelik ,który występuje w różnych wielkościach
Dołączona grafika

http://www.boomerang...com/us/kits.htm
REACTION 54 bardzo prosty modele w układzie klasycznym
Dołączona grafika
http://www.btemodels.com/r54.html Wysyłka do polski $79
istnieje też laminatowa wersja tego modelu
Popularny Super Falkon 120 również jest wyposażany w turbiny choc to model pod silnik spalinowy ze śmigłem pchającym
Dołączona grafika

#47 RobertK

RobertK
  • Modelarz
  • 439 postów

Napisano 26 September 2012 - 19:20

Mój obecny (ekonomiczny) model treningowy

Załączone miniatury

  • fff.JPG
  • DSCN1197.JPG


#48 ECO400

ECO400
  • Modelarz
  • 449 postów

Napisano 27 September 2012 - 22:14


karlheinez gdzie najtaniej można dostać chowane podwozie pneumatyczne do tego rodzaju modelu?


#49 RobertK

RobertK
  • Modelarz
  • 439 postów

Napisano 30 September 2012 - 11:46

Najtaniej powiadasz :wacko: ,to może tu: http://allegro.pl/po...2674377518.html , a tu mają nawet hydrauliczne... http://umstech.in/index.php

#50 RobertK

RobertK
  • Modelarz
  • 439 postów

Napisano 08 April 2013 - 19:45

Sezon rozpoczęty :) Ten egzemplarz Hotspot-a bez paliwa waży 6,1kg !

Załączone miniatury

  • hoo.JPG
  • hoo.JPG


#51 RobertK

RobertK
  • Modelarz
  • 439 postów

Napisano 05 May 2013 - 19:33

L - 39 skala 1:6,5

Załączone miniatury

  • a.JPG


#52 piotr jet

piotr jet
  • Modelarz
  • 150 postów

Napisano 05 May 2013 - 20:04

Witaj Robert.
Już po oblocie????????????
Czy tylko kołowanie?

Jutro wstawię kilka zdjęć w temacie Iskra.
pozdrawiam Piotrek

#53 RobertK

RobertK
  • Modelarz
  • 439 postów

Napisano 05 May 2013 - 21:07

Cześć Piotr, do oblotu jeszcze trochę :)
Pozdrawiam
Robert

#54 RobertK

RobertK
  • Modelarz
  • 439 postów

Napisano 22 May 2013 - 11:32

Niezaprzeczalnie model ma duże obciązenie powierzchni ,w związku z tym podejscie do lądowania odbywa się ze znaczną prędkością :(

Załączone miniatury

  • albi.JPG


#55 Adam_K

Adam_K
  • Modelarz
  • 24 postów

Napisano 03 June 2013 - 06:00

L- 39 to piękny samolot.Czy kolega bedzie tak miły i poda nam wiecej informacji na temat tego modelu :)

#56 RobertK

RobertK
  • Modelarz
  • 439 postów

Napisano 04 June 2013 - 20:57

Bardzo proszę :)
Model jest firmy C&C wersja ARF pod napęd EDF, rozp ok 1500mm,dł ok 1900mm, pusty waży 3200g wydaje się że jak na taką wielkość bardzo niewiele... Niestety te 3200g nie jest kwestią wyrafinowanej konstrukcji. :angry: Kadłub jest cienki wykonany z bardzo kiepskiej jakości szmaty szklanej (celowo nie użyłem słowa tkaniny) usztywniony szczątkowo prawdopodobnie weglem w zupełnie przypadkowych miejscach, wręgi łącznie z podwoziową wykonane z lekkiej sklejki gr 3mm!!!Laminaty malowane po wyjęciu z formy.(gdzieś czytałem że w formie...) Powierzchnie nośne jak to u chińczyków dość ciężkie ,konstrukcja z przekładką z pianki, laminowane próżniowo. Mój model waży nieco ponad 7kilo bez paliwa. Po oblocie stwierdziłem że muszę pozbyć się balastu z przedniej czesci kadłuba by zmniejszyć wagę modelu ,problem w tym że po przesunięciu silnika do przodu (foto) rura okazała się odrobinę za krótka :(

Załączone miniatury

  • gfh.JPG


#57 RobertK

RobertK
  • Modelarz
  • 439 postów

Napisano 23 November 2013 - 22:15

Obiecałem koledze ,więc wklejam ;)
Kolejny hoti ze sterowanym wektorem ciągu

Załączone miniatury

  • vekt.JPG


#58 RobertK

RobertK
  • Modelarz
  • 439 postów

Napisano 24 November 2013 - 22:38

Jeszcze kilka uwag odnośnie latania tym modelem. Wczoraj mimo nieciekawej pogody wykonałem kilka lotów z maksymalnie rozkręconą turbiną (ciąg ok 19 kg) dało się zauważyć bardzo duży moment pochylający, oraz znaczący efekt żyroskopowy ,model jest lekki zabiera jedynie 2L paliwa. Odnośnie wektora sterowany jest w dwóch płaszczyznach ;)

#59 paulusr

paulusr
  • Modelarz
  • 245 postów

Napisano 25 November 2013 - 22:22

Powalające "ratio" - 2:1? Zadziwiające co ten model przyjmie na garb od - 6 do 20 kg. Jest uniwersalny :huh: ... Nos opada po dodaniu gazu?

#60 szpieg

szpieg
  • Modelarz
  • 281 postów

Napisano 25 November 2013 - 23:07

Super jety naprawdę :D