szymon-flightory Opublikowano 11 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2012 I dziś na lepszym sprzęcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filip. Opublikowano 12 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2012 Zawsze latasz tak blisko budynków? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymon-flightory Opublikowano 12 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2012 Nie, zawsze staram się latać jak najdalej od nich. Tutaj jest dosyc blisko, ale bez przesady. Wydaje się. Nigdy nie znalazłem się nad domem, poruszam się powyżej łąki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymon-flightory Opublikowano 5 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 Jak nigdy nie zginie Ze wszystkich walk wracał, ale nie zawsze w jednym kawałku Nie było pięknie, ale szkoda mi go było złomować, bo większość elementów była ok. Tylko przód był nie do poznania Miałem sporo EPP, więc zdecydowałem się go wymienić. Może po zakończeniu tego zabiegu, Jak znów będzie groźną bronią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xeo Opublikowano 29 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2014 Że tak się podepnę pod temat bo właśnie składam swojego Jaczka i w związku z tym mam pytanie czy robić skłon i wykłon silnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymon-flightory Opublikowano 29 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2014 Ja zrobiłem minimalny. Ale w tych modelach nie robi to większej różnicy, także bez żadnych skłonów też poleci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xeo Opublikowano 30 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2014 Ok Dzięki za info Muszę się zastanowić jaki w swoim zrobic Wysłane z GT-N7100 przy użyciu Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Masło Opublikowano 30 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2014 Szymon, takich widoków podczas latania to tylko pozazdrościć... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xeo Opublikowano 30 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2014 Ja zrobiłem minimalny. Ale w tych modelach nie robi to większej różnicy, także bez żadnych skłonów też poleci A mógłbyś coś więcej napisać albo pokazać? :-) Wysłane z GT-N7100 przy użyciu Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymon-flightory Opublikowano 31 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2014 W Jaku miałem 2 stopnie w dół i 2 stopnie w prawo. Skłon i wykłon zrobiony, podkładką podłożoną pod jedną śrubę silnika. Było ok. Ważne, żeby model zachowywał się tak samo przy zakrętach w obie strony i nie zadzierał nerwowo przy nagłym zwiększeniu mocy. Zawsze można korygować skłon i wykłon, dokładając albo odejmując jakąś podkładkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart07 Opublikowano 31 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2014 Ja dałem (patrząc na model od przodu) 2 podkładki góra prawo, po jednej podkładce góra lewa i dół prawo i bez podkładek lewy dół. (inny ESA) spróbuj i zobaczysz jak lata. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xeo Opublikowano 31 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2014 spoko, właśnie się zastanawiam jak przygotować mocowanie silnika aby mieć dostęp do śrub celem ewentualnej regulacji skłonu i wykłonu silnika. Mam silniczek emaxa CF2812, ma strasznie kiepską w dostępie do otworów pod śruby podstawę no i nurtuje mnie jak go przyczepić do wręgi + wręgę do modelu aby był dostęp do śrub. Zastanawiałem się czy nie wkleić nakrętek na stałe ale ten pomysł nie wydaje mi się najstabilniejszym mocowaniem silnika do modelu i szukam aktualnie innym możliwości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart07 Opublikowano 31 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2014 Mam taki sam. Sklejka owocówka, nakrętki na żywicę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xeo Opublikowano 31 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2014 Mam taki sam. Sklejka owocówka, nakrętki na żywicę. A czym dostajesz się przy podstawie? jak próbowałem z śrubokrętem to tak słabo to wyglądało aby dobrze przykręcić bez niszczenia śruby :/ Zastanawiałem się nad jakimś krzyżakiem aby dostęp do śrub był prostszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart07 Opublikowano 31 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2014 Najpierw wyciągasz silnik (robaczek z boku). Potem masz dostęp od przodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xeo Opublikowano 23 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 Esiak jakiś czas temu skończony ale jakoś nie było okazji aby go oblatać. Dłuższy czas szukałem gdzie znajduje się SC :-/ Niestety ale nie znalazłem dokładnej informacji poza tym że jest to 1/3 cięciwy skrzydła, tylko gdzie znajduje się ta 1/3? Dzisiaj usiadłem do modelu i zacząłem go wywarzać. Wstępne wydarzenie wygląda następująco Czy waszym zdaniem będzie ok? Druga sprawa to czy takie ułożenie anteny nie będzie powodowało problemów podczas lotu? Wysłane z GT-N7100 przy użyciu Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawelli Opublikowano 9 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2014 ja w swoim Jaku mam środek ciężkości bardziej z przodu, dokładnie na wklejonym pręcie węglowym, radze mocno przymocować pakiet bo mi przy ostrzejszym fruwaniu wypadł i zabrał ze sobą kawałek kabinki:D mimo nagłego przyziemienia nic się Jakowi nie stało, ale Lipolka nie znalazłem:D Co do skłonu i wykłonu to nie mam w ogóle ale na dużym gazie ciężko sie startuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xeo Opublikowano 9 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2014 Ja w niedzielę zrobiłem pierwsze próby startu i niestety ale Jaczek idzie mocno w dół tak jakby SC był za blisko przodu. Starty robiłem z ręki na 80%gazu, niestety ale po kilku próbach odkleiła się wręga. W weekend będę kombinował z przesunięciem SC ale wpierw wrzucę wymiary do programu i zobaczę gdzie mi wyjdzie bo z przesunięciem pakietu do tyłu będzie problem przez lokalizację serwa SK. Albo źle ustawiłem SC (choć wzorowałem się na różnych relacjach, zdjęciach i informacjach) albo coś skonciłem przy starcie. Podejrzewam że to drugie biorąc pod uwagę poziom mojego doświadczenia w lataniu ;-) Wysłane z GT-N7100 przy użyciu Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi