Skocz do zawartości

FIREBIRD MAWI FLY MODEL (X-MODELS)


Gość horn3t
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wczoraj pod wieczór bez termiki udało mi się wykonać jak dotychczas najdłuższy lot Firebirdem trwający 1 h i 2 sek :).

Oczywiście zrobiłem kilka wind do góry oraz na początku było trochę akrobacji i ostrych zjazdów w dół, potem jednak delikatne wożenie po niebie :D.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 6 miesięcy temu...
  • 1 miesiąc temu...
  • 9 miesięcy temu...

Anglicy przed wojną mieli teorię, że jak samolot jak jest piękny to i pięknie lata np. Spitfire itp..

Zasadniczo też mi się nie podoba ;) ale lata mi się nim pięknie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

Ostatni dzień roku zakończyłem lataniem moim ulubionym Firebirdem :)

 

Wszystkim życzę najlepszego w 2016 roku i takich wymarzonych modeli, które długo służą jak mi Firebird :)

DSC_4868_zpsjjr39pcx.jpg
DSC_4858_zpsjegtggcu.jpg
DSC_4882_zps6lop4f5f.jpg

Ps. muszę zainwestować w nowe pakiety bo w dzisiejszy mroźny dzień ledwie model się windował do góry ;)

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...
  • 4 lata później...

Witam

Odgrzeję trochę temat Firebirda  od Mavi po lataniu Czyżykiem z Modelotu postanowiłem sobie sprawić na nowy sezon nowy szybowiec ,już od dawna zastanawiałem się nad którąś konstrukcją z Mavi Fly Models  w grę wchodził Virus 2,5 oraz wspomniany Firebird .Po wykonaniu telefonu do Pana Wiesława właściciela firmy i długiej sympatycznej rozmowie wybór padł  na ognistego ptaka .Założenie miało być proste model miał być szybki ,do brykania po niebie .Wybrałem malowanie oraz rodzaj skrzydła (można wybrać skrzydło dzielone lub w całości)w moim przypadku mam skrzydło w całości ,dodatkowo skrzydło jest wyposażone w klapy wcześniejsze wersje miały tylko lotki co dokładnie jest opisane we wcześniejszych postach. Poprosiłem również o wersje elektro więc dziubek był już obcięty i wklejona została również wręga pod silnik .Po ok miesiącu od zamówienia dotarła paczka z dobrze zapakowanym modelem .W oczekiwaniu na model zacząłem kompletować wyposażenie  :

Silnik Dualsky XM3548EA5 671W

Regulator RAY G2 R-50SB 50A SBEC

serwa w skrzydłach hitec hs 125 mg 

serwo wysokość hitec  hs  85 mg  

śmigło Aeronaut CAM CARBON 13x6.5

kołpak z chłodzeniem 45mm

zasilanie 4s 3300 gens ace

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IMG_20201212_133459_copy_1040x584.jpg

IMG_20201212_133734_copy_1040x780.jpg

IMG_20201212_133744_copy_1040x780.jpg

IMG_20201212_133755_copy_1040x780.jpg

IMG_20201212_133810_copy_1040x780.jpg

 

IMG_20201212_133823_copy_1040x780.jpg

IMG_20201212_133851_copy_1040x780.jpg

IMG_20201211_170945_copy_1040x584.jpg

Budowa modelu nie powinna przysporzyć trudności po zamontowaniu serw  trzeba jeszcze dorobić półkę dla akumulatora  oraz odbiornika ,wyciąć otwór na przewody do serw .wyprowadzić antenkę  .Całość po złożeniu waży razem z akumulatorem 1890g .Wychylenia sterów do oblotu zastosowałem takie jak producent przewidział później okazało się ze trzeba zwiększyć kompensacje steru wysokości  przy baterflayu ponieważ model zarywał mocno w górę .Oblot odbył się bezproblemowo ,szybowiec leci jak po sznurku nie kliknąłem ani razu  trymera ,jest szybki a o to chodziło no i pięknie hałasuje .

 

 

IMG_20210515_102631251~2_copy_2000x1154.jpg

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.