Skocz do zawartości

FW 190 ESM


Johny88
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Pompkę kupiłem taką http://www.roweria.pl/pompka-kls-kp203-do-amortyzatorow-p-2724 i polecam w 100% ładuje butlę do 9bar i to lajcikiem bez spiny. Podwozie śmiga jak szalone ,w niedziele rano kolejne loty fw190 :D ,śmigło fiala 18x8 i obroty około 8050 rpm ,kołpak pasuje idealnie, ale faktycznie pod Biele musiałbym go zmieniać więc jutro loty na Fiala 18x8 .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 66
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Witam, model jest już po kilku lotach i zaczynamy się dopiero poznawać, teraz lata na śmigle fiala 18x8 i kręci 8100rpm ,uważam, że jest ok a z czasem będziemy kombinować, prędkość dużo wzrosła... Ale nie o tym chciałem mówić ,Przy lądowaniu samolot poleciał na pysk i z lądował na plecy , następstwem tego była rozkwaszona kabina pilota , i teraz pytanie czy wiecie gdzie mogę taką kupić albo czy może ktoś jest mi w stanie taką dorobić oczywiście odpłatnie ??? Próbowałęm w troybilders... itd itp nawet u lindingera ale bez skutku ,wszystko nie dostępne.. Proszę o pomoc

 

Pozdrawiam Piotrek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o podwozie to nie ma problemu, mam asfaltowy pas i tylko na tkich latam :)

Witam... hmmm, gdzie ten asfalt? ;) bo na filmach to raczej dzikosc natury.

Problem kapotazu przy dobiegu po ladowaniu na trawie to czesty przypadek makiet z ciezkim silnikiem i podwoziem w srodku ciezkosci. Przesuniecie podwozia do przodu (lub zwiekszenie srednicy kol) w makiecie raczej odpada wiec pozostaje doskonalic sztuke pilotarzu. Ladowanie na gladkim asfalcie by duzo pomoglo. Na gladkim nie wystepuja takie opory tarcia, ktore daje trawa.

Ja stosuje metode zamkniecia klap w momencie przyziemienia. Moj Spit jest mocno wywracalny na nos przez sile nosna klap. Wobec tego podejscie jest na klapach, dotkniecie trawy, schowanie klap i dotoczenie z czujnym operowaniem wysokoscia.

Po dwoch latach treningu ;) daje mi to jakies 80% skutecznosci makietowego ladowania.

Pozdrawiam i zycze udanych lotow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie od niedawna musiałem zmienić miejsce do latania bo niestety miałem za dużo problemów z policją w tym miejscu, dlatego teraz latam na lotnisku aeroklubu grudziądzkiego w lisich kątach i lata się nawet lepiej bo dookoła nie ma żadnych drzew ,jedyny problem to właśnie trawa...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 6 miesięcy temu...
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.