Skocz do zawartości

Cessna 182 1,87m "Żelazny"


Rekomendowane odpowiedzi

pas powstał na szybko i jest jeszcze w fazie projektowej :)

jak widać miejsca jest sporo i na poszerzanie i na wydłużanie ...

zastanawiam się raczej nad nawierzchnią ... trawa ma swoje zalety ale także rodzi sporo komplikacji (koszenie,walcowanie,walka z chwastami...)

Myślę poważnie nad zastosowaniem np papy albo czegoś podobnego ... co pozwoli uzyskać lepszą (równiejszą ) nawierzchnię 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to nie włóknina tylko tkanina. Twardsza, sztywniejsza i bardziej odporna. Wczoraj na allegro znalazłem jakąś aukcję, gdzie rolka 100 metrów długości i 3 metrów szerokości kosztowała jakieś 250 zł. Do przeżycia... Do tego trochę szpilek namiotowych i można lądować. Jakbym miał własne pole  to bym zrobił, ale rozkładać przed każdym lataniem to trochę mi się nie chce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popieram Tomasza, Też mam takie dywaniki przed domem, dają radę.

Można również spróbować z folią gumową do oczek wodnych, czarna, cieżka i gruba. Ale minus koszta.

 

Pozostaje Ci tak jak mi, buduj modele co ląduja na brzuchu w trawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

muszę coś pomyśleć bo podobają mi się duże modele z podwoziem ...

chciałbym w niedalekiej przyszłości ulotnić Mig-a 29 i AirBus-a A320 w malowaniu WizzAir (najlepiej z chowanym podwoziem)

 

może uda mi się namówić kolegę Kiperson-a i wspólnie stworzymy solidny i równy pas :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

agrowłóknina jest lekka i będzie problem na wietrze ...

 

 

jak popatrzysz na te zdjecia to widac ze agrowloknina jest mocowana do podloza kolkami/kotwami, mozna to robic nie tylko na obrzezu ale i w srodku np co metr i wtedy bedzie ok, w silnym wietrze i tak nie latasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Strasznie kombinujecie, raz porządnie wywalcować... wynająć na 1-2godź duży walec (to nie takie straszne pieniądze) a potem już tylko kosić. Może nie latam na wielu lotniskach, ale te wszystkie gdzie zdarzało mi się bywać to tak właśnie się odbywa. Raz do roku, co dwa lata walec a potem już tylko paliwo do kosiarki i własny czas na koszenie.

Propozycje z nawierzchniami mają do siebie to, że będzie albo tanio (względnie) i wcale nie lepiej niż trawa. Albo wyjdzie kosmicznie drogo - ba, najlepiej było by wybetonować :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziś odbyłem drugi lot przy delikatnym wiaterku i ... pojawił się problem.

Chyba jest to związanie ze złym wyważeniem ...

miałem ogromny kłopot z lądowaniem (postaram się wrzucić filmik).

Cessna bez klap leci dość poprawnie ale po pełnym wychyleniu klap staje się nerwowa ... nie wiem czy to wiatr miał wpływ na to zachowanie...

przy małej prędkości strasznie zadziera nos do góry przez co wytraca nagle prędkość i jest problem ze sterownością ... 

 

... ostatecznie posadziłem ją w wysokiej trawie i obyło się bez strat (stres jednak miałem ogromny :P)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.