Skocz do zawartości


Zdjęcie

Samoloty RAFALR30

3D Max F-18 Super Hornet P-51d Mustang Mini Katana SAAB JAS-39 Gripen

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 RAFALR30

RAFALR30
  • Modelarz
  • 618 postów
  • Age: 41
  • SkądPoznań
  • Imię:Rafał

Napisano 22 March 2013 - 12:28

3D MAX (Batix) - pierwszy własnoręcznie wykonany model na którym uczyłem się latania modelami RC

Długość 96 cm
Rozpiętość skrzydeł 94 cm

Waga modelu bez akumulatora: 484g. (po wszystkich przeróbkach)
Waga modelu do lotu z akumulatorem 1300mAh: 584g


Silnik Emax CF2822
Śmigło 9x6 na szybkie loty, 9x4,7 na loty wolniejsze
Regulator ESC 18A BEC
Serwa 4x Hextronic Hxt900 (2x lotki, 1x ster wysokości, 1 x ster kierunku)
Akumulator Li-Pol 3s 1300 mAh

3DMAX-12-small.jpg

Historia modelu - loty i przeróbki autorskie
http://pfmrc.eu/inde...__fromsearch__1
  • 0

#2 RAFALR30

RAFALR30
  • Modelarz
  • 618 postów
  • Age: 41
  • SkądPoznań
  • Imię:Rafał

Napisano 01 September 2013 - 14:33

F-18E Super Hornet (VFA-102 Diamondbacks)

Długość 105 cm
Rozpiętość skrzydeł 78,2 cm
Wysokość 21,5 cm

Waga modelu bez akumulatora: 515g. (po wszystkich przeróbkach)
Waga modelu do lotu z akumulatorem 1300mAh: 615g

"Ciąg" mierzony na wadze 1057g-615g=442g - śmigło TGS 6x5e, 19.500 obr/min, pobór prądu 21,4A

"Ciąg" mierzony na wadze 540g - śmigło APC "6x6", 15.000 obr/min, pobór prądu 29,5A

 

Powierzchnia skrzydeł 11,4 dm2, obciążenie przy max. wadze 615g wynosi 53,9g/dm2
Powierzchnia skrzydeł z powierzchnią wzdłuż kadłuba 15 dm2, obciążenie przy max. wadze 615g wynosi 41g/dm2

Silnik Turnigy D2826-6 2200kv Outrunner Motor
Śmigło TGS 6x5E (19.500 obr/min, 21,4A)  lub przerobione APC 7x6 na APC "6x6" (15.000 obr/min, 29,5 A)
Serwo Turnigy TG92 -4 szt.
Regulator 35-40A z radiatorem Hobby King
Akumulator Li-Pol Turnigy 1300 mAh 25-30C


F-18 E Super Hornet 26 small.jpg

Historia modelu - loty i przeróbki autorskie
http://pfmrc.eu/inde...e-daimondbacks/

Napisano o nim
http://www.parkjets....lberg-f-18.html
http://www.parkjets....uperhornet.html
http://6mmflyrc.com/...ster-piece.html



Mini KATANA (Precision Aerobatic)

Długość 99 cm
Rozpiętość skrzydeł 102 cm

Waga modelu bez akumulatora: 715g. (po wszystkich przeróbkach)
Waga modelu do lotu z akumulatorem: 1300mAh - 815g, 1500mAh - 860g, 2200mAh - 910g

Powierzchnia skrzydeł 24,2 dm2, obciążenie przy wadze 860g wynosi 35,5g/dm2 a przy wadze 910g wynosi 37,6g/dm2

Silnik: Dualsky XM3530CA-12
Śmigło APC 11x5,5E
Serwo steru kierunku i wysokości: Hitec HS-65 HB
Serwa lotek: Turnigy MG90S Metal Gear Servo
Akumulator Turnigy 2200mAh 30-40C
Regulator: 30A
​Komplet oświetlenia - czerwona i zielona dioda LED na skrzydłach, pod kadłubem na ogonie biała stroboskopowa.

MINI-KATAN-PA--small-20.jpg

Historia modelu - loty i przeróbki autorskie
http://pfmrc.eu/inde...tu/page__st__20



JAS 39 GRIPEN - made by Przemo + moje modyfikacje (malowanie, wyposażenie elektroniczne z żyroskopem)

Długość 111 cm
Rozpiętość skrzydeł 67 cm
Wysokość 26 cm

Waga modelu bez akumulatora: 620g.
Waga modelu do lotu z akumulatorem 1300mAh: 732 g

"Ciąg" mierzony na wadze 1420g - 732g = 688g

Powierzchnia skrzydeł 14 dm2, obciążenie przy max. wadze 732g wynosi 52,1g/dm2
Powierzchnia skrzydeł z powierzchnią canardów 16,4 dm2, obciążenie przy max. wadze 732g wynosi 44,6g/dm2

Wyposażenie:
Silnik Emax GF2210/20 1534 kv - 170 W
Śmigło TGS 7x6E - 1 szt.
Serwo HXT900 - 2 szt.
Regulator 30A HK Blue Series - 1 szt.

Akumulator Li-Pol Turnigy 1300mAh 25-30C - 1 szt.

Żyroskop HK 401B AVCS Digital Head Lock Gyro - 1 szt.
​Komplet oświetlenia - 2 x stroboskop, 2 x pozycyjne, 2 x lądowania, imitacja dopalacza

Jas 39 GRIPEN NTM 2010.jpg

Historia modelu - loty i modyfikacje
http://pfmrc.eu/inde...ripen-park-jet/

Napisano o nim:
http://www.parkjets....-39-gripen.html


  • 0

#3 RAFALR30

RAFALR30
  • Modelarz
  • 618 postów
  • Age: 41
  • SkądPoznań
  • Imię:Rafał

Napisano 30 December 2013 - 02:05

P-51D Mustang (Art-Tech)

Długość 78 cm
Rozpiętość skrzydeł 96 cm
Waga 550 g (wg producenta)

Waga modelu bez akumulatora: 637g (po wszystkich przeróbkach), bez podwozia 592g
Waga modelu do lotu z akumulatorem 1300mAh: 737g, bez podwozia 692g

Waga modelu do lotu z akumulatorem 1300mAh i z chowanym podwoziem:799 g, CIĄG - 730 g.(ze śmigłem GWS 10x8)

Powierzchnia skrzydeł 14,6 dm2, obciążenie przy max. wadze 737g wynosi 50,47g/dm2

Silnik Bezszczotkowy "out runner" 700kV
Regulator 25-30A HK BEC 2A
Akumulator 11.1V Li-Po 1300mAh

Śmigło HK 10x6 czterołopatowe lub GWS 10x8 czterołopatowe (5600 obr/min)
Serwa 5xHK 9g (2x lotki, 1x ster wysokości, 1 x ster kierunku połączone z tylnym kołem, 1 x klapy)
Komplet oświetlenia, imitacja strzelających karabinów maszynowych, chowane podwozie

P-51-Mustang-podwozie-14-small.jpg

Historia modelu - loty i przeróbki autorskie
http://pfmrc.eu/inde...ang-z-art-tech/


  • 0

#4 RAFALR30

RAFALR30
  • Modelarz
  • 618 postów
  • Age: 41
  • SkądPoznań
  • Imię:Rafał

Napisano 01 July 2014 - 13:19

F-22 RAPTOR - made by Przemo + moja odbudowa, modyfikacje (malowanie, wyposażenie elektroniczne
z żyroskopem)


Długość 80 cm 
Rozpiętość skrzydeł 62 cm
Wysokość 22 cm

ZAŁOŻENIA :
Waga modelu bez akumulatora: 630g. 

Waga modelu do lotu z akumulatorem 1300mAh: 740 g

"Ciąg" mierzony na wadze  - 740g
 

Powierzchnia skrzydeł 9,86 dm2, obciążenie przy max. wadze 740g wynosi 75,05 g/dm2 
Powierzchnia skrzydeł z powierzchnią kadłuba przylegająca do skrzydeł  15,99 dm2, obciążenie przy max. wadze 740g wynosi 46,27g /dm2 

Wyposażenie:
Silnik obecnie iBM 2210-12, 1534 kv, 260W  (poprzednio Silnik Emax GF2210/20 1534 kv - 170 W )

Śmigło obecnie 8x4 (poprzednio Śmigło TGS 7x6E - 1 szt.)
Serwo HXT900 - 2 szt.(lotki)

Serwo Turnigy TGY-9018MG - 2 szt.(ster wysokości i wektor ciągu)
Regulator 30A HK Blue Series - 1 szt.
Żyroskop HK 401B AVCS Digital Head Lock Gyro - 1 szt.

Akumulator Li-Pol Turnigy 1300mAh 25-30C - 1 szt.
​Komplet oświetlenia  - pozycyjne, strobo.,  lądowania + imitacja dopalacza.  
Oświetlenie pozycyjne, strobo i lądowania  podłączone pod kanał nadajnika (5,5V), imitacja dopalacza podpięta przez przerobiony serwomechanizm pod kanał odbiornika THR.

 

 

F-22 PRZEMO I RAFAŁ  - malowanie 4.jpg

 

F-22-PRZEMO I RAFAŁ - malowanie 7.jpg

 

Historia modelu 
http://pfmrc.eu/inde...raptor-parkjet/

modyfikacje
http://pfmrc.eu/inde...-parkjet/page-9


  • 0

#5 RAFALR30

RAFALR30
  • Modelarz
  • 618 postów
  • Age: 41
  • SkądPoznań
  • Imię:Rafał

Napisano 31 August 2014 - 21:08

P-51D Mustang (Hobby King)

 

P-51D Mustang HK 1,2m nr2.jpg

 

P-51D Mustang HK 1,2m.jpg

 

Długość 106,5 cm 
Rozpiętość skrzydeł 120 cm 
Waga  1155 g (wg producenta)

Waga modelu bez akumulatora: 1155 g 
Waga modelu do lotu z akumulatorem 2200mAh: 1300 g, CIĄG - 960g przy śmigle 10x8 - 6900 obr/min.

 

Wyposażenie:
Silnik bezszczotkowy "out runner" 800kV 
Regulator 30A HK 
Akumulator 11.1V Li-Po 2200mAh 

Śmigło GWS 10x8 czterołopatowe, 6900 obr/min.
Serwa 4xHK 9g (2x lotki, 1x ster wysokości, 1 x ster kierunku połączony z tylnym kołem)

Kontroler lotek, podwozia i mechanizmu kabiny
Chowane podwozie główne i otwierana i zamykana kabina (sterowanie przełącznikiem)

 

Idealna platforma do umakietowienia na jesienno-zimowe wieczory
- klapy
- oświetlenie
- chowane tylne koło (do przeniesienia w miejsce właściwe)
- wnętrze kabiny
- malowanie


 

Załączone miniatury

  • P-51D Mustang HK 1,2m nr3.jpg
  • P-51D Mustang HK 1,2m nr4.jpg
  • P-51D Mustang HK 1,2m nr5.jpg
  • P-51D Mustang HK 1,2m nr6.jpg
  • P-51D Mustang HK 1,2m nr7.jpg

  • 0

#6 RAFALR30

RAFALR30
  • Modelarz
  • 618 postów
  • Age: 41
  • SkądPoznań
  • Imię:Rafał

Napisano 25 April 2016 - 22:05

... a nie miałem budować więcej "krzyżaków" :) 

 

Extra 330 (Diablo 3D - Batix)

Długość 84 cm 
Rozpiętość skrzydeł 87,5 cm

Waga modelu bez akumulatora: 340g.

Waga modelu do lotu z akumulatorem: 1300mAh - 440g,

Powierzchnia skrzydeł 17,83 dm2, obciążenie przy wadze 440g wynosi 24,67/dm2 

Silnik: Emax GF 2210-30
Śmigło 9x4,7E

Serwo steru kierunku i wysokości: Tower Pro MG90s
Serwo lotek:
Turnigy TG92
Akumulator Turnigy 1300mAh 3s 20C
Regulator: 20A
​Komplet oświetlenia - czerwona i zielona dioda LED na skrzydłach

Załączone miniatury

  • IMG_3797 kopia.jpg
  • IMG_3848 kopia.jpg
  • Extra 330 - pomiary.jpg

  • 0

#7 RAFALR30

RAFALR30
  • Modelarz
  • 618 postów
  • Age: 41
  • SkądPoznań
  • Imię:Rafał

Napisano 29 October 2016 - 21:39

Hangar powiększony o model samolotu EDGE 540 firmy FMS.

 

Dane techniczne:

- rozpiętość - 1320mm

- długość - 1270mm

- waga - 1680g

- silnik bezszczotkowy: C3948-KV760

- pakiet Li-Pol: 14,8V/2600-2700 mAh min. 25C

- regulator obrotów: 60A

- śmigło trój-łopatowe: 13x5

- kołpak

- serwa: 4 szt.

 

Edge-540-FMS.jpg   Edge-540-FMS---2.jpg

 


  • 0

#8 RAFALR30

RAFALR30
  • Modelarz
  • 618 postów
  • Age: 41
  • SkądPoznań
  • Imię:Rafał

Napisano 02 December 2016 - 23:57

Na wiosnę trzeba przygotować pierwszego EDFa - będą przeróbki :-)
 
T-45 Goshawk  EDF Jet
 
Specyfikacja:
Rozpiętość: 950mm 
Długość: 1000mm
Powierzchnia nośna: 36g/dm2
Spodziewana waga: 620g 
Silnik i turbina EDF: będzie średnica 70mm, 5 łopta, silnik Himax 2825-3600 kV -zestaw od Twistera z Multiplexu
ESC: 60A
Servo: 3 x 9g   
EDF: 70mm 

Li-pol:  2200mah 11.1V 3S 

 

T54-Goshawk.jpg


  • 0


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych