Skocz do zawartości

Hawker Hurricane Black Horse


Radek Oleksy
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

O rany... nie dokończyłem ....

Model lata WYŚMIENICIE !!!! :-) , podwozie pracuje bez zarzutu ! Akrobacja to dla tego modelu to "małe piwo" :-) efekt... IV miejsce na Mistrzostwach Polski Makiet klasy F4H. Były nawet przypuszczenia, że zamontowałem żyroskopy !
No oczywiście tak słodko nie jest przy lądowaniu i trzeba użyć pełnych klap, ale wystarczyło 6 próbnych podejść podczas oblotu żeby ustalić prędkość i długość podejścia, za to start na małych klapach jest bezproblemowy...ale trzeba pamiętać, że to półmakieta myśliwca, a nie akrobat więc trzeba latać płynnie i nie szarpać drążkami. Ostatnio oblatałem 
kilka innych myśliwców z BH (najnowszy Spitfire, Me-109, MC-200) i wszystkie mają znakomite własności lotne :-).

 

Małym minusem jest balast wynoszący ...2kg ... no tak wyszło przy lekkim silniku- sprawdziłem na zachodnich forach i wszystkim tak wyszło. Waga do lotu to 9,5kg.

Może będzie mi się chciało przenosić serwa z ogona , ale zobaczę ... na razie Hurry został modelem treningowym i tutaj spisuje się znakomicie.

post-300-0-41279500-1399019700_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Specjalnie założyłem ten silnik chcąc uzyskać bardziej makietową charakterystykę lotu... Hurry to nie F-16 a na silniku 55 na pewno jest przemotoryzowany.

Na GT33 spokojnie wykonuje pętle i całą podstawową akrobację. Oczywiście ten napęd wymaga uważnego latania ze szczególnym uwzględnieniem startu, który musi być spokojny i odpowiednio długim rozbiegiem .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Chciałbym trochę odświeżyć temat..Ostatnio został oblatany Hurricane BH na lotnisku w Bobrownikach.Model lata z silnikiem DA-50 i wagą ok 8,5 kg.Wyważenie cofnięte ok 2 cm do tyłu.Model lata fajnie i chodzi za ręką.Lądowanie na klapach i prędkość jest dość mała.Jedyny problem to podwozie , słabe i delikatnie zamocowane(duży problem BH)

post-3609-0-05295100-1435660090_thumb.jpgpost-3609-0-86916400-1435660120_thumb.jpgpost-3609-0-50164300-1435660165_thumb.jpgpost-3609-0-72653100-1435660191_thumb.jpgpost-3609-0-11384500-1435660223_thumb.jpgpost-3609-0-43367600-1435660264_thumb.jpg

post-3609-0-72691600-1435660321_thumb.jpg

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
  • 3 tygodnie później...

Jak się sprawuje podwozie na tą chwilę? Liczę ze jest już po kilkudziesięciu lotach:)

 

I jakie podwozie lepsze, pneumatyczne czy elektryczne? Wady,zalety obu?

 

Jak się sprawuje podwozie na tą chwilę? Liczę ze jest już po kilkudziesięciu lotach:)

 

I jakie podwozie lepsze, pneumatyczne czy elektryczne? Wady,zalety obu?

Aktualnie zamontowane podwozie elektryczne z HK ze starymi goleniami , wzmocnione mocowanie - jest dużo lepiej, np  brak luzów http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__28981__All_Metal_Servoless_90_Degree_Retract_for_Large_Models_10_12kg_.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mógłbyś dag jakieś foto jak mas wykonane wzmocnienie? Trafiłem na kilka opinii ze mocowanie podwozia to bolączka BH

 

Mógłbyś dag jakieś foto jak mas wykonane wzmocnienie? Trafiłem na kilka opinii ze mocowanie podwozia to bolączka BH

Mocowanie zostało wyrwane i zrobione w tym samym wymiarze, tylko ze sklejki lotniczej (4+6 mm), teraz trzyma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.