Skocz do zawartości

MYSTIC


janegab
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Mam komorę balastową ...jakie wagi stosujesz i kiedy ? jak masz unieruchomione w rurze ołowie / od dolu śrubą ?/ -bede odlewal.potrzeba mi kadlub do motoszyb.Zakończenie skrzydel takie samo..może fotka tego nie oddaje -latasz na zboczu..? pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam komorę balastową ...jakie wagi stosujesz i kiedy ? jak masz unieruchomione w rurze ołowie / od dolu śrubą ?/ -bede odlewal.potrzeba mi kadlub do motoszyb.Zakończenie skrzydel takie samo..może fotka tego nie oddaje -latasz na zboczu..? pozdrawiam

Największy balast na jakim nim latałem to ok. 700g (czyli 50%) przy wietrze 10m/s a i tak parę razy się ratowałem przed glebą. Na pełnym jeszcze nie próbowałem. W okresach jesienno-zimowych latam na zboczu, a w lecie to raczej na płaskim. Do unieruchamiania mam drewniane klocki odpowiednio opisane żeby nie przesunąć Ś.Ć. Ja to amator jestem- lepiej żeby się wypowiedział ktoś, kto latał nim zawodniczo F3F/F3B.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Dzisiaj wypróbowałem lotow z balastem / nie miałem rury balastowej wykonalem z korpusu pompki rowerowej pasowała mi średnica balastów po barakudzie od Specyfika / jest talizman z 3city team fi 20mm/ rure zamocowalem we wnetrzu kadłuba na rzep. Pierwszy lot ryj za ciezki...wystarczyło przesunac rurę na rzepie do tyłu i final. bez przyklejania odważnika na ogonie. jak potrzeba polatac w termice rurę można odkleić jest lekka 20g . Mistic zachowuje sie super szkoda ,ze balastu nie ma w bagnecie ale dobre i to. Loty warunki -DOJAZD=POEZJA na wiatr wschodni. Zachodni przetestowany przez Specyfika również Polecam zapraszam Janek,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Rurę Janku powinieneś zamocować w taki sposób by środek ciężkości rury z całym balastem i modelu były w tym samym miejscu takim sposobem wszelkie manewry z balastem nie będą zmieniały środka ciężkości oczywiście jeśli napełnisz rurę symetrycznie o środka . Poza balastami będą ci potrzebne dystanse tej samej szerokości dodatkowo pamiętaj żeby liczba balastów była nieparzysta wtedy bez zmiany środka ciężkości będziesz mógł włożyć dowolną liczbę pastylek ;). Poza tym rura musi być zamocowana na sztywno bo jedno twarde lądowanie i będziesz miał miazgę z tego co jest na jej drodze nie wspomnę już o tym co będzie jak się odczepi w locie . Co do różnic z i bez zakres użytecznych prędkości lotu i siły wiatru przesuwa się w górę model leci szybciej tak pod jak i z wiatrem . Trzeba też pamiętać żeby manewry nie były nerwowe a lądowanie gładkie i płynne bo uszkodzenia  rosną w kwadracie wagi ;) . Ładujemy więc balast stopniowo i przyzwyczajamy się do wagi i reakcji modelu pamiętając że ciężki model spada szybciej i wolniej wychodzi z korka ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Latałem nim sobie spokojniutko ...i oslepiło mnie słonce moment zobaczyłem ciemna plamę w słońcu i by nie dostać w siwy łeb lub auto zwaliłem mystyica na glebę podziwiam wytrzymałość be-be..przy takiej predkości na pokładzie miałem KILO..!!  że kadłub w dalszej cześci nie potrzaskany i całą reszta chyba na "SWIETEJ ZIEMI"  licheńskiej czuwa Najwyższy..już w naprawie zniszczenia nie wielkie    :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.