Skocz do zawartości

PZL Ts-11 Iskra


Osa

Rekomendowane odpowiedzi

Jakiś czas temu (chyba na urodziny) kupiłem EDF75 i tak leżał bidula nie bardzo miałem w co go włożyć. Pomysł narodził się sam bo pracuje nad planami tego samolotu ale w trochę innej wersji.

Najprościej i najszybciej włożyć takie "cudeńko" w depron no to tak zrobiłem. Nie mam zupełnie doświadczenia w napędach tunelowych i po wstępnych próbach chyba tak pozostanie....

7fdb1df65b91b48b.jpg

b49e826ce2f939a7.jpg

8aaf2b6c82bcf892.jpg

3e9679b2aa98971f.jpg

To tyle na temat samolociku..... chyba. Plany mam rozrysowane więc jeśli ktoś by chciał to ulepszyć mogę udostępnić. Oczywiście też można będzie kupić wycięte elementy na ploterze ale z tym poczekamy jak ulotnię model.

Rozpiętość około 800mm

Długość około 1000

Waga bliżej nie znana: pół płyty białego depronu 1200x800 lub cała zielonego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to
pracuje nad planami tego samolotu ale w trochę innej wersji

No tak, mogłem się spodziwać, że ktoś wpadnie na zbudowanie Iskry z EDF.

Z braku czasu ciągle odkładam budowę troszkę bardziej balsowej wersji :]

Moja miałaby być półprofilowa, coś jak Eze Fan, czy Unijet: http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=774574

Może nad takimi planami pracujesz ?

A może jeszcze bardziej skomplikowanymi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze mówiąć tak. Wyrysowałem wręgi balsowo sklejkowe i skeiłem już kadłub na próbę. Nie omieszkam dodać, że trochę z lenistwa i trochę z super dokładności jaką oferuje Artex, wręgi wyciąłem właśnie tam. Koszt niewielki, a radocha z klejenia jeszcze większa.

2806ada14eb2081c.jpg

Tak to mniej więcej wygląda. Przepraszam za jakość zdjęcia ale komórka i już było ciemno, żonka spała.... Nie chciałem zapalać śiwatła, żeby nie obudzić.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach