Skocz do zawartości

PZL-130 Orlik TC1


jędrek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Kurcze aleś oszczędny, niewiele na tym jednym zdjęciu widać

Ale dzięki.

 

Niewiele? tam w głębi właśnie widać całe sedno !Odpowiednia dźwignia to klucz .Żeby było widać więcej musiał bym to rozebrać a tego nie chcę, wymiarów nie pamiętam bom to robił chyba siedem lat temu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam

 

Po złożeniu do "kupy" całości i wstępnym wyważaniu, przeniosłem serwa steru wysokości i steru kierunku do tylnej części kabiny. Początkowo serwa miały być zamontowane przed usterzeniami. Ponadto wkleiłem statecznik poziomy na stałe (wcześniej planowałem demontowalny). I parę fotek po przeróbkach.

 

post-270-0-36338000-1405170630_thumb.jpg

 

post-270-0-28076800-1405170638_thumb.jpg

 

post-270-0-83458300-1405170646_thumb.jpg

 

post-270-0-84915300-1405170654_thumb.jpg

 

post-270-0-02826500-1405170662_thumb.jpg

 

post-270-0-42541300-1405170669_thumb.jpg

 

post-270-0-35689400-1405170675_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Pamiętaj aby było mniejsze o grubość vivak-u jakiego użyjesz a i dobrze byłoby już nakleić na kopyto ramkę aby i ta się odcisnela a jeśli będzie to oddzielna cześć to tym bardziej kopyto mniejsze na styku z kadlubem

 

Wyslane z Note3 przy użyciu Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.