





... Niech żyją jednopłaty:).....
Napisano 19 styczeń 2014 - 09:10
Napisano 19 styczeń 2014 - 14:19
Napisano 19 styczeń 2014 - 16:27
Jak sobie poradziłeś z przejściem profili skrzydła
Napisano 25 styczeń 2014 - 09:51
Napisano 25 styczeń 2014 - 14:00
Napisano 25 styczeń 2014 - 14:27
Napisano 26 styczeń 2014 - 00:38
Napisano 26 styczeń 2014 - 11:11
Napisano 09 luty 2014 - 21:39
Napisano 19 sierpień 2016 - 09:47
Lekka aktualizacja:)
Reasumując , maszyna jest po zawodach ,muszę stwierdzić że ma potencjał
Lata bardzo przewidywalne , troszkę się obawiałem czy ster pionowy nie jest za mały ale było ok. Przeciągniecie jest dosyć szybko wykrywalne i nie kończy się korkiem. Minusem okazało się łoże silnika . Podczas pierwszej rundy , po niegroźnym cyrklu , silnik wymeldował się z łożem. Model miał za sobą już pięć lotów ćwiczebnych . Rzeczy które muszę poprawić to wstawić normalne łoże plastikowe i przygotować maskę z laminatu bo z pet-u jest za delikatna
Napisano 19 sierpień 2016 - 10:39
Widziałem budowę na forum ACES oraz widziałem szczątki które zostały po walce
Taki los kombatów i każdy kto je buduje ma z tyłu głowy obawę, że długo nie polata danym modelem.
Mnie jednak bardzie interesuje problem jednego i dwóch płatów a dokładnie porównania w walce takich modeli.
Regulamin ACES dopuszcza takie konstrukcje i kara je ujemnymi punktami co wcale nie oddaje nakładu pracy i trudności w budowie modelu dwupłatowego a na domiar złego, moim zdaniem nie kompensuje możliwości w walce. Z tego co czytałem Sergiusz miał trzy cięcia w walce co jest super wynikiem raczej rzadko osiągalnym klasycznym dwupłatem.
Sergiusz bardzo dobrze lata i nie mam zamiaru to nikomu nic umniejszać. Pilot z doświadczeniem i obyciem w różnych sytuacjach i z różnym sprzętem dlatego wiem, że pytanie kieruję ku właściwej osobie ....czy model wwI z jednym płatem pozwala uzyskać lepszy wynik w walce?
ms
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych