Skocz do zawartości

Jak to połączyć ?


ZIELONYBOMBEL

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Wszystkich !!

 

To znowu ja z pytaniami ? :oops: :roll: Dalej pracuje przy moim E.G. ( Może kiedyś poszybuje ) :rotfl: Kupiłem końcówki ( takie złote proste bananki). Proszę powiedzcie mi czy obojętne jest który przylutuje do kabli silnika, a który do regulatora. Chodzi mi o to .... " żeńskie " i "męskie " .....czy jest jakaś zasada ??? :oops:

 

Przy akumulatorku mam inny wtyk (kostka ) , czy mam ją odciąć i przylutować te bananki, czy do regulatora z jednej strony zamontować kostkę ?? :oops:

 

Rozumie, żę łącze kabelki kolorami ??? :oops:

 

Teraz jak wszystko połącze i nie wybuchnie to powiedzcie mi jak mam ustawić serwa przy pomocy aparatury przed wsadzeniem do mego E.G. ???? :oops:

 

Ponieważ będe wszystko podłączał pierwszy raz w życiu, to powiedzcie proszę jak mam postępować ( co robić kolejno), żeby nie spaliło mnie, albo mego pierwszego E.G. :oops:

 

Proszę bez uśmiechów i wszystko wyoślić powoli staremu. ( Wiecie, jaka wielka będzie Wasz radość jak na wiosnę oznajmie, że dzięki Wam wystartowałem i ......może wyląduje ) :devil:

 

Już dziękuję Tym którzy przeczytali i się nie śmieją ......Wszystkim, którzy odpowiedzą ....to nawet sam nie wiem jeszcze, jak podziękuje !!!! :lol: :* :* :*

 

Dziękiiiiiiiiiiiiiiiii !!!! ( Pamiętajcie, że i tak wszystko co zrobiłem to dzięki Wam .... no może model kupiłem sam ).

 

Stary Jasiek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej niema zasady gdzie które końcówki bananków założyć, ale niektórzy na akumulatorze na jednym kablu dają żeńską końcówkę a na drugim męską, żeby nie pomylić się podczas podłączania. Jeżeli masz gniazdko do tej wtyczki na pakiecie to możesz to nią podpiąć, a jeżenie nie posiadasz takowego to po prostu utnij końcówkę i bananki przylutuj. Ogólnie przyjęty standart kolorów kabli to czerwony to + a czarny to -. Mam nadzieję że pomogłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko nie lutuj na aku dwóch wtyczek męskich bo zwarcie pewne. Najlepiej jedną męską jedną żeńską i potem zawsze tak samo lutować. Na regulatorze dajesz końcówki żeńskie 3mm, takie są montowane w większości silników 3f.

 

Napisz na PW to się umówimy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dużo opisywania mieszkam niedaleko ciebie 15km, jak masz czas w sobotę to możesz przyjechać z bebechami do mnie to ci wszystko pokaże, i zobaczysz jak ja montuję, mam rózne złącza jakby ci brakowało. Zmontujemy i sprawdzimy całość.

 

Jeszcze raz dzięki !!

 

Jak podasz mi nr. telefonu, to jutro się odezwe, żeby się umówić !! ( napisałem na PW)

 

Pozdrawiam !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to moze ja napisze,bo jeszcze nie tak dawno bylem na podobnym etapie :)

Regulator-to juz prawie norma-z regulatora wychodza koncowki zenskie (z dziurka) do ktorych wklada sie wtyki od silnika.Silniki zazwyczaj maja zakonczenia kabli meskie.

I z reguly (proponuje tez wybrac jeden system) jest to 3,5 mm srednica wtyku.

Zasilanie regla.Plus-czerwony przewod ma zakonczenie w reglu jako meski

Minus jako zenski.

Kup komplet wtykow np. 3,5 mm i do plusa bateri przylutuj zenski , a do minusa meski.

Ot i cala tajemnica.Powodzenia.

Edit.

Upss,pisalo sie razem,Ale zostanie na utrwalenie :devil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To znowu ja z pytaniami ? :oops: :roll: Dalej pracuje przy moim E.G. ( Może kiedyś poszybuje ) :rotfl: Kupiłem końcówki ( takie złote proste bananki). Proszę powiedzcie mi czy obojętne jest który przylutuje do kabli silnika, a który do regulatora. Chodzi mi o to .... " żeńskie " i "męskie " .....czy jest jakaś zasada ??? :oops:

 

silnik - końcówki męskie, regulator - końcówki żeńskie (nie wiem czy w momencie niepodpiętego silnika a podłączonym zasilaniu regulatora zwarte końcówki regulatora mogą wywołać uszkodzenie jego. Żeńskie końcówki w tym przypadku gdyby miało do tego dojść - uniemożliwią to)

 

Sinik z regulatorem łączysz - już może wiesz - jak chcesz :) W momencie gdy silnik kręcić będzie się w kierunku przeciwnym do zamierzonego, zamieniasz kolejnością dwa dowolne przewody.

 

P.S. Tak jak pisze Peter.

 

Przy akumulatorku mam inny wtyk (kostka ) , czy mam ją odciąć i przylutować te bananki, czy do regulatora z jednej strony zamontować kostkę ?? :oops:

 

Obojętnie jaka wtyczka - byle zdolna przenosić zamierzone obciążenie prądowe oraz uniemożliwiająca wywołanie przypadkowego zwarcia pakietu. Jeśli mają być to bananki można umieścić banan żeński +akumulatora i męski -akumulatora. Do zwarcia dojdzie wówczas gdy je sam zepniesz :) a nigdy nie będziesz musiał się zastanawiać na lotnisku gdzie minus a gdzie plus.

 

Rozumie, żę łącze kabelki kolorami ??? :oops:

 

Tylko kable akumulatora.

 

Teraz jak wszystko połącze i nie wybuchnie to powiedzcie mi jak mam ustawić serwa przy pomocy aparatury przed wsadzeniem do mego E.G. ???? :oops:

 

Ustawienie Aparatury CENTER=0 i trymer na 0. Po podłączeniu serwa będziesz znał jego położenie centralne. Możesz wówczas dowolnie zamocować dźwignie serwa dokładnie wiedząc gdzie jest neutrum.

 

 

Ponieważ będe wszystko podłączał pierwszy raz w życiu, to powiedzcie proszę jak mam postępować ( co robić kolejno), żeby nie spaliło mnie, albo mego pierwszego E.G. :oops:

 

Ostatni podpinasz pakiet zasilający :) reszta dowolnie.

 

Proszę bez uśmiechów i wszystko wyoślić powoli staremu. ( Wiecie, jaka wielka będzie Wasz radość jak na wiosnę oznajmie, że dzięki Wam wystartowałem i ......może wyląduje ) :devil:

 

Po starcie wszyscy muszą kiedyś lądować :) ważny jest sposób w jaki ten manewr się wykona :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.