Skocz do zawartości

Konserwacja silnika napędzanego metanolem


samolocik
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Wszystkich,

 

jak że nabyłem i właśnie wstępnie dotarłem pierwszy po wielu, wielu latach silnik żarowy (wcześniej używałem samozapłonowego) mam do Kolegów pytanie w jaki sposób i kiedy należy konserwować silnik żarowy zasilany metanolem z olejem i nitro. Czy po każdym użyciu, jezeli dajmy na to nie zamierzam go uzywać dłużej niż miesiąc, jak taką czynność wykonać? W jaki sposób usuwa się konserwację przygotowując silnik do pracy itp. Nabyłem "MT After run oil" tylko co dalej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Konserwacje przeprowadza się po sezonie użytkowania - jeśli w ogóle bo ja raczej nie stosuję. Po sezonie to np. na czas zimowy jeśli tym czasie nie latasz. Wkraplasz -n tok po odkręceniu świecy kilka kropel oleju np. wymienionym After run i przekręcasz wał silnika parę razy by rozprowadzić olej. Do gaźnika też wkraplałem. Gdy usuwasz olej to zaciągasz trochę paliwa, na którym latasz - bez odpalania silnika - i w ten sposób przemywasz go.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.