Skocz do zawartości

Zdjęcie

katana artex dobór elektroniki

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
16 odpowiedzi w tym temacie

#1 Grubyzzz

Grubyzzz
  • Modelarz
  • 136 postów
  • SkądŻywiec
  • Imię:Robert

Napisano 16 July 2014 - 11:04

Witam powolutku składam swojego pierwszego balsiaka kadłub mam już gotowy, wziąłem się za ster kierunku stateczniki itp. oklejać będę chyba oracalem 551 bo oracover strasznie drogi ale z tym to chyba sobie poradzę. Piszę w sprawie elektryki ponieważ jestem trochę zielony w tych sprawach, czy mogli by mi koledzy zaproponować jaki silnik,regulator ,serwa, wyposażyć to latadło oczywiście w rozsądnych pieniądzach na forach czytałem żeby zkładać serwa mini inni zaś polecają standard sam już nie wiem, a co do regulatora to co to jest ten bec bo są z wbudowanym i osobno i tutaj tez nie wiem w którą strone iść więc proszę o pomoc

• 0

#2 leszek-bart

leszek-bart
  • Modelarz
  • 743 postów
  • SkądBiałystok
  • Imię:Leszek

Napisano 16 July 2014 - 11:48

Witam. Silnik wielkości Turnigy 3536 1200 obrotów na Volt , Regulator 40A z SBEC 5A , Pakiet LiPo 3S 2200 mAh , Serwa wielkości Hitec Hs-81 .

Śmigło 13/6 .

• 0

#3 Grubyzzz

Grubyzzz
  • Modelarz
  • 136 postów
  • SkądŻywiec

Napisano 16 July 2014 - 12:10

czyli serwa micro? i czy na pewno wystarczą a co do regulatora to czy on poradzi sobie z 4s w przyszłości? I wutlumaczcie mi jeszcze dlaczego domek pod silnik ma jedną wrege krótsza a drugą dluzszą przeciez jak przykrece silnik to on po prostu nedzie krzywo
  • 0

#4 leszek-bart

leszek-bart
  • Modelarz
  • 743 postów
  • SkądBiałystok
  • Imię:Leszek

Napisano 16 July 2014 - 20:43

Hs 81 to nie są serwa mikro , jak kupisz regulator obsługujący 4 S to będzie działał na 4S .

Domek jest krzywo bo producent zaplanował już wykłon silnika w modelu .

• 0

#5 Grubyzzz

Grubyzzz
  • Modelarz
  • 136 postów
  • SkądŻywiec

Napisano 16 July 2014 - 21:28

a można wiedzieć po co ten wykłon?

• 0

#6 andrzej351

andrzej351
  • Modelarz