Skocz do zawartości


Zdjęcie

Mój F3A...


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 pawel

pawel
  • Modelarz
  • 139 postów
  • Age: 39
  • SkądLubin-dolnośląskie
  • Imię:Paweł

Napisano 08 September 2014 - 11:29

Zbudowałem do treningu F3A taki oto model. Silnik Hacker A60-7SV2, reg. Jeti Advance 90 i 10S 5000mAh. Lotki HS-5645 2szt, wysokość i kierunek po jednej sztuce HS-645MG.

Załączone miniatury

  • 20140827_200023.jpg
  • 20140827_200045-1.jpg

  • 1

#2 przytek

przytek
  • Modelarz
  • 554 postów
  • Age: 49
  • SkądGliwice/UK
  • Imię:Lesław

Napisano 08 September 2014 - 17:28

Hej

Fajny, wygląda bardzo dobrze :)

Ile waży? rozpietosć ? długość? Jakie śmigło ?

To z planów czy własny projekt?

Od A do Z sam zrobiłeś?


  • 0

#3 pawel

pawel
  • Modelarz
  • 139 postów
  • Age: 39
  • SkądLubin-dolnośląskie
  • Imię:Paweł

Napisano 08 September 2014 - 20:22

Rozpietosc 1900mm, dlugosc 1980mm, smiglo dedykowane do tego silnika 22x12 (tu APC). Waga 4980g. Jest to moj projekt, calosc wycieta laserem, potem klejenie, klejenie itd. Zawis na 1/3 gazu, bardzo stabilny i dosc wolny w locie
  • 0

#4 jankulus

jankulus
  • Modelarz
  • 27 postów
  • Age: 27
  • SkądPabianice/Rzeszów
  • Imię:Jan

Napisano 10 September 2014 - 19:50

Zapraszamy na zawody F3a do Rzeszowa w najbliższy weekend.

Będzie okazja sprawdzić model. Jak jeszcze nie w pełnym, to w klubie!

 

Pozdrawiam,

Janek


  • 0

#5 przytek

przytek
  • Modelarz
  • 554 postów
  • Age: 49
  • SkądGliwice/UK
  • Imię:Lesław

Napisano 11 September 2014 - 21:59

Hmm po modelu widać że masz doświadczenie w modelarstwie i to nie małe ;)

A jak z trymowaniem i ustawieniem kątów ? Trymowałeś wg jakiejś metody czy też po prostu latasz jak jest?


  • 0

#6 pawel

pawel
  • Modelarz
  • 139 postów
  • Age: 39
  • SkądLubin-dolnośląskie
  • Imię:Paweł

Napisano 12 September 2014 - 04:54

Witam

Myślę, że na zawody wybiorę się w przyszłym sezonie. Obecny, pod względem latania nie jest zbyt owocny - bardzo mało czasu.

Model starałem się trymować wg jednego z artykułów na stronie Pana Wiesława Chmielewskiego. Kąty ustawiane są płynną regulacją imbusową w skrzydłach i w stateczniku.

Wcześniej latałem Prestige'm z Wistmodel, postanowiłem zrobić coś swojego...


  • 0


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych