Skocz do zawartości

Quest 50


tuti

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

dziś odebrałem model na nowy sezon :D Jest to Quest 50, na którym mam zamiar nauczyć się podstaw F3A.

 

Mam do was pytanie, jakie silniki w tym modelu zastosowaliście i czy ASP 46 będzie odpowiedni, czy może lepszy byłby 52 ?

 

Jeżeli macie inne uwagi, porady związane z budową tego modelu to byłbym bardzo wdzięczny za podzielenie się nimi.

 

Wesołych Świąt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Dzięki, ale ten temat widziałem.

Bardziej zależy mi na opiniach o modelu z silnikami 2T ASP, może ktoś juz latał na takim zestawieniu?

Czy podwozie odwrócić, czy może nie trzeba? zaznaczam, że u mnie jest aluminiowe.

 

EDIT:

 

dsc00252smallbk0.jpg

dsc00253smallpe0.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli mogę coś doradzić Mateusz , to oba wymienione przez ciebie silniki od BIEDY można zamontować w tym modelu.

Jednak zarówno jeden jak i drugi ,moim zdaniem nie nadaje się do modeli akrobacyjnych.

Wydasz na nie mniej pieniędzy i będzie to moim zdaniem jedyny pozytywny aspekt tej inwestycji.

Szansa trafienia na dobry egzemplarz jest jak 1/3 , owszem zdarzają się egzemplarze które przez jakiś czas pracują bez większych problemów. Ale w zdecydowanej większości zawodzą w najmniej oczekiwanych momentach. Latałem kiedyś na nich i muszę stwierdzić , że to wyjątkowe ŚCIERWA. Po ciągłych kłopotach z nimi przeszedłem na Os maxy i zapomniałem o problemach. Teraz latam , a nie grzebię i klnę.

Biorąc pod uwagę silniki 2-takt , to oprócz Osmax i Webry (ew. MVVS ?) żadna inna marka nie zapewnia bezpiecznej stabilności pracy, tak potrzebnej podczas lotu akrobacyjnego.

Mojego Questa wyposażyłem w Os 46 AX , śmigło APC 12/4, paliwo contest 10, na tym śmigle kręci 13100 obr/min. Model lata b.dobrze, nadmiar mocy moim zdaniem jest wystarczający.

A ty zrobisz jak zechcesz. Życzę powodzenia i udanych lotów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drogi kolego? a ile masz takich silników? ile uzywałes? jakie rodzaje? 4T tez? nie pozwole zeby ktoś pisal ze to scierwa. Mamy w modelarni około 35 silników ASP (4 takty oraz 2takty ) I nie sa to jedyne silniki jakie mamy! I NIE POWIEM ZEBYSMY MIELI Z ZADNYM JAKICHKOLWIEK PROBLEMÓW!! SĄ MOCNE, ładnie palą, wystarczy wyregulowac, i jest super! najczęstsze przypadki oskarzeń na tanie silniki wynikaja z tego ze ktoś kupi taki silnik popełni błąd w dotarciu , zle wyreguluje, zle podepnie instalacje paliwową , węzyki w zbiorniku, a potem silnik zle chodzi.. i zwala sie wszytsko ze tanie.. ze złe.. ze chinskie.. Mamy równiez OS Maxy i w silnikach podobnej pojemnosci, jezeli chodzi o ta zwykłą klase OS Maxów to nie ma róznicy po za cenami, . Jedynym słowem - Moge polecic silniki ASP !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki ralfbo za odpowiedź.

 

Tak jak napisał Paweł u nas te silniki pracują dobrze. Wątpliwości miałem tylko co do wielkości silnika, bo jak wiadomo nie zawsze to co Chińczycy napiszą jest dobre. Myślę, jednak, że skoro u Ciebie pracuje 46, to wsadze ASP o takiej samej pojemności. Mam nadzieję, że da radę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.