Skocz do zawartości


Zdjęcie

Wyposażenie modeli F3A ME Lichtenstein


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 przytek

przytek
  • Modelarz
  • 554 postów
  • Age: 49
  • SkądGliwice/UK
  • Imię:Lesław

Napisano 16 September 2014 - 13:34

Tabela z modelami, serwami, odbiornikami, silnikami, smiglami, bateriami, odbiornikami, itp

Zestawienie zawodników ME 2014 w Liechtenstein i ich dokładne wyposażenie -ciekawa lektura polecam :)

http://mfgl.li/ec-f3...s/equipment.pdf


  • 0

#2 mike217

mike217
  • Modelarz
  • 1930 postów
  • Age: 35
  • SkądBydgoszcz
  • Imię:Michał

Napisano 23 September 2014 - 09:15

Zastanawiająca jest popularność silników Hacker , w ślizgach się nie przyjęły z powodu podłej jakośći. 


  • 0

#3 michal888

michal888
  • Modelarz
  • 274 postów
  • Age: 23
  • SkądRzeszów
  • Imię:Michał

Napisano 23 September 2014 - 18:17

Te silniki są po prostu z innego źródła, są robione ręcznie ,w Niemczech.

Są jedne z lżejszych przy dobrej sprawności.

Widziałem silnik podpisany imieniem i nazwiskiem zawodnika. ;) 


  • 0

#4 przytek

przytek
  • Modelarz
  • 554 postów
  • Age: 49
  • SkądGliwice/UK
  • Imię:Lesław

Napisano 23 September 2014 - 22:51

Zastanawiająca jest popularność silników Hacker , w ślizgach się nie przyjęły z powodu podłej jakośći. 

Jeżeli mówimy o silnikach firmowanych marką Hacker to jest to najwyższa jakość. I wcale nie jest zastanawiająca. Sam miałem jednego C50 14XL i zrobiłem na nim prawie 1000 lotów po 8 minut= 8000 minut=133,(3) godziny mocnej akrobacji. Kupiłem go jako uzywany, po 1000 lotach absolutnie zadnych sladów zużycia. Zamieniłem go na prawie nówkę Plettenberg Advance na gwarancji.

Imię i nazwisko na silniku C 50 jest często spotykane, Polscy zawodnicy też mieli :)


  • 0

#5 mike217

mike217
  • Modelarz
  • 1930 postów
  • Age: 35
  • SkądBydgoszcz
  • Imię:Michał

Napisano 24 September 2014 - 20:43

Widocznie do naszych potrzeb się nie nadają, kiedyś ktoś tam próbował ale magnesy wytrzymywały kilka biegów i silnik zaczynał życie po swojemu.


  • 0

#6 przytek

przytek
  • Modelarz
  • 554 postów
  • Age: 49
  • SkądGliwice/UK
  • Imię:Lesław

Napisano 24 September 2014 - 22:38

Widocznie do naszych potrzeb się nie nadają, kiedyś ktoś tam próbował ale magnesy wytrzymywały kilka biegów i silnik zaczynał życie po swojemu.

Tak właśnie chyba jest,

W F3A uzywa się silników ze sporym nadmiarem mocy. Mają 2600- 3200 Watt a uzywa się około 1900-max 2500 watt.

Ja nie przekraczam 2200 czyli uzywam około 65% mocy. Silniki po locie są co najwyżej ciepłe. Na krzywej gazu mam ustawione max 85% bo reszty i tak nie potrzebuję. Silniki są ekspoatowane bardzo intensywnie ale nie morderczo :) Moje okreslenie "ostra akrobacja" ma się nijak do katowanych w wyczynie silników. Tutaj (F3A) nie ma takiej potrzeby- praca silników ma być komfortowa.


  • 0

#7 mike217

mike217
  • Modelarz
  • 1930 postów
  • Age: 35
  • SkądBydgoszcz
  • Imię:Michał

Napisano 25 September 2014 - 16:25

No praca silnika w łódce podczas wyścigu jest raczej zupełnie inna i mimo chłodzenia wodą silnika mają bardzo ciężko. Z ciekawości ile trwa lot akrobacyjny i ile pojemności z jakiego napięcia zużywasz?


  • 0

#8 przytek

przytek
  • Modelarz
  • 554 postów
  • Age: 49
  • SkądGliwice/UK
  • Imię:Lesław

Napisano 25 September 2014 - 17:25

sam lot akro trwa około 7 minut i w tym czasie silnik zjada około 2600-3500 mah  z aku 10S czyli 42 V. Ja uzywam aku o pojemności 4500- 5000 mah.


  • 0

#9 diabolo

diabolo
  • Modelarz
  • 333 postów
  • Age: 33
  • SkądRzeszów
  • Imię:Jarek

Napisano 25 September 2014 - 17:59

w F3A taki hacker na pewno ma lekko co nie mozna powiedziec o pełnym lataniu 3D


  • 0

#10 przytek

przytek
  • Modelarz
  • 554 postów
  • Age: 49
  • SkądGliwice/UK
  • Imię:Lesław

Napisano 25 September 2014 - 18:01

w F3A taki hacker na pewno ma lekko co nie mozna powiedziec o pełnym lataniu 3D

Ja już wyżej o tym własnie napisałem :) Post numer 6 :)


  • 0


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych