Skocz do zawartości

Coś do latania po boisku


Kaspian
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie!

W modelowaniu jestem dość zielony, sprzętu mam tyle co nic, ale... Chodzi za mną zabawka którą mógł bym zabrać na boisko. Mam kompletne wyposażenie które waży równo 150 g i zielone paskudztwo. Najchętniej widział bym jakiegoś myśliwca WWII, może trochę przeskalowanego jeśli chodzi o proporcje skrzydeł itp. Nigdy nie tworzyłem też wielopłata, a wydaje mi się to ciekawe.

Do tej pory bawiłem się Pionieerem (1,4),  Esiakiem (0.8) i depronowcami koło 1m. Chciał bym zejść do mniej więcej pół metra i utrzymać nie za wysoką prędkość. Czy jest to możliwe? Jakieś przykłady?

Pozdrawiam i liczę na szybką odpowiedź!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PK999 Dziękuję za zainteresowanie. Prześledziłem twój temat już wcześniej. Super robota!

Co do wagi wyposażenia - to jedyne czym dysponuję, więc chciał bym się dowiedzieć za co jest sens się z tym brać. Jak nisko można zejść z gabarytami, aby prędkość i zwrotność wystarczały na zabawę na boisku. Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No widzę Elkojote żeś powiedział co wiedział. ; )

Skoro esiak waży pod 400 g i ma 80 cm to z wagą płatowca koło 50 g + 150 g bebechy coś rozmiarów 60 cm powinno być w miarę sterowne, prawda? Czy będzie latało jak turbo cegła? Doświadczeni modelarze, zapraszam do tablicy. ; )

Pozdrawiam serdecznie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pełnowymiarowym ESA, lecz dość lekkim bo 300g, latałem na obrębie swojego "lotniska" 100x50m.

Prostą robie w 3s bo jeszcze trzeba kilka metrów na zakręt. Ale dla mnie to nudne latanie. Po 2 pakietach w ograniczonej przestrzeni aż chce sie wyrwać dalej. Aby przyjemnie latać koło nogi pakupiłem quadokoptra. Latam nim jak płatowcem - praktycznie bez zawisu. To się sprawdza na miejscówkach nawet 20x10m

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach