Skocz do zawartości

http://www.rcskorpion.pl/


begginer_rc

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Czy ktoś z Was robił zakupy tu http://www.rcskorpion.pl .

 

Zamówienie jedno złożyłem przed świętami - nie powiem przyszła paczka brakowało złączek mieli dosłac po świętach - czekam. Dodatkowo zamówiłem folię do oklejania modeli i klej - czekam. W międzyczasie opłaciłem z góry wszystko i wysłałem kilka maili co z moimi zamówieniami - czekam bez odpowiedzi. Dziś poszedł kolejny mail - czekam na odpowiedź.

 

Nie wiem ile będę miał jeszcze cierpliwości gdyż teraz mam trochę wolnego i zależy mi na jak najszybszej dostawie.

 

Czy ktoś miał może podobną sytuację z tym sklepem ?

 

Dodatkowo jako tym razem POZYTYW podam inny sklep omyłkowo w http://www.modelpartner.ig.pl/ nie zapakowali mi jednego z zamówionych towarów. Był mail było sprostowanie - przeprosiny i brakujący element był u mnie na drugi dzień. podejście do klienta w 100% godne polecenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • Odpowiedzi 57
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Ja złożyłem zamówienie 2 maja. Rcskorpion był nieczynny do 11 maja. Przelałem pieniądze i do tej pory czekam na paczkę. Zero kontaktu, brak odpowiedzi na maile, nie można się dodzwonić. Chwaliłem ten sklep i uważałem za bardzo dobry, ale chyba jest inaczej. Proszę pisać, jeśli ktoś wie co się dzieje z właścicielem i może się z nim skontaktować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czary, wystarczyło, że napisałem post i zadzwoniłem. Mój telefon nareszcie został odebrany. Próbowałem już trzeci dzień i nareszcie się udało. Właściciel powiedział mi że mają sporo zamówień i masę telefonów, więc nie są w stanie ich wszystkich odbierać. Trochę to rozumiem, ale przez parę dni naprawdę nie wiedziałem, czy mogę liczyć na otrzymanie przesyłki. Wniosek jest z tego taki że do Rcskorpiona trzeba DZWONIĆ TYLE ILE WLEZIE, aż odbiorą! Co do reszty funkcjonowania sklepu nie mam najmniejszych zarzutów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość slawekmod

Nie strasz mnie :( .Czekam już 9 dni na kilka śmigieł i deflektor do tłumika.Jeden weekend miałem bez latania, bo paczka nie doszła.Obawiam się teraz czy dojdzie na sobotę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem bardzo dobry sklep...

Zamówiłem w piatek "na firmę" futabę 12 FG i Saito 82- faktura już wysłana, szybka reakcja, właściciel posiada odpowiednią wiedzę, bardzo miły kontakt...

A... wpadki...? "czasem i w najlepszym domu soli braknie..."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość slawekmod

Sześć śmigieł APC i silikonowa nakładka na tłumik które tam zamówiłem to najwyraźniej towar na którym niewiele się zarabia i można go wysłać np: za 2 tygodnie lub miesiąc. :evil:

 

Edit:na maile nie odpowiadają, kontakt ze sklepem jest dosłownie "extra"(czytaj: brak możliwości kontaktu przez mail)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jako założyciel tego krytycznego postu dla rcskorpion dostaje już takie maile - ciekawe od kogo ? :rotfl:

 

Witaj begginer_rc,

Witaj drogi kolego,widze ze sie nieco poddenerwowales zamowieniem ze sklepu rcskorpion. Chcialbym Ci powiedziec ze jesli masz jakas wazna sprawe to mozna zadzwonic a niestety w sklepie jest dziennie setki telefonow i nie istnieje mozliwosc odebrania wszystkich, wyslania zamowien i odpisania na maile...

Kolejna kwestia to jesli danego towaru nie ma w calej europie to ciezko jest chyba go wyslac, ostatnio sa spore braki na rynku i nawet nasze stany magazynowe dobily do zera. Czy nie uwazasz ze obwinianie sklepu za to ze ktos nie odpisal na maila jest bez sensu?

 

Teksty w stylu czekam na odpowiedz na maila sa naprawde nie na miejscu bo chyba nie wiesz co to znaczy miec wazne sprawy, wez to pod uwage ze jesli mielibysmy odpisywac na maile i odbierac wszystkie telefony (czasami i tak kazdy z nas rozmawia i stara sie cos zrobic) to Wasze zamowienia czekalyby miesiacami. Proponuje zastanowic sie zanim obrobisz komus tylek, sprawa wracala juz kilkakrotnie bo w tym dziale czasami ludzi ponosi...

 

Ktoś coś doda jeszcze do tego ...

---------------------------------------

DRODZY PANOWIE Z RC - CO WAS NIE ZABIJE TO WAS WZMOCNI !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość slawekmod

:shock: Ja dzwonił nie będę bo nie mam czasu, załatwiam mnóstwo spraw w czasie pracy. Jeżeli tak szanują klienta to ja dziękuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ładnie. Skoro są tacy zabiegani to może niech zatrudnią sekretarkę, która będzie odbierać telefony i odpisywać na maile. Chyba te parę tysięcy złotych na etat dla niej, w skali firmy, która ma dziennie miliardy telefonów nie zrobi im różnicy. A już na pewno klienci nie będą się wściekać, a chyba o to między innymi chodzi. Firma dobrze prosperuje mają mnóstwo zamówień, to powinni się cieszyć i inwestować w rozwój, a nie narzekać ile mają maili i telefonów do odebrania.

 

Edit: Ja również robię się coraz bardziej zły, bo czekam już 11 dni, a nawet nie dostałem potwierdzenia nadania paczki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem na stronie na czerwono powinna być informacja o treści.

 

W związku z tym iż ostatnio wystepują chwilowe trudności w ściąganiu produktów do naszego sklepu uprzejmie informujemy iż termin realizacji Waszych zamówień może się wydłużyć nawet do 30 dni.

 

Może to i nie optymistyczna wiadomość ale z góry osoba zamawiająca będzie przygotowana na dość długi termin realizacj swojego zamówienia i na pewno to nie odstraszy klientów tylko ich uprzedzi o terminie realizacji zamówienia. Rozumiem że każdy sklep dba o klientów i o asortyment i że są chwilowe braki w ściąganiu produktów i że sytuacja jaka ma miejsce jest przejściowa i wkrótce wszystko wróci do normy a my jako rc-klienci nie bedziemy tu pisać tylko w dziale CIEKAWE OFERTY i też będzie za pewnie dużo wpisów tym razem pozytywnych.

 

To jest moja opinia. Jest to lepsze niż złożyć zamówienie pisać maile i nie dostawać odpowiedzi. Jestem w stanie zrozumieć te opóźnienia w zamówieniach ale napiszcie o tym chociaż w dwóch zdaniach. Zrobiłem przelewy na ponad 300 PLN i sam byłem w strachu że kasa przepadła i po sklepie została aby witryna w sieci jeśli nie odpisujecie na maile przez dłuższy czas.

 

Nadal będę robił zakupy u Was ale poprawcie kontakt z klientem...

 

"PO BURZY JEST ZAWSZE ŁADNA POGODA"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam Wszystkich wypowiadających się !

Dość przypadkowo trafiłem na ten wątek

Panowie o czym tu piszecie.Produkcja i handel sprzętem modelarskim jest rynkiem producenta.Wynika to z tego, że tu sprzedaje się marzenia.Wiem coś o tym, bo prowadziłem handel sprzętem sportowym/windsurfing/ i to było też sprzedawanie marzeń.Mogłem wtedy robić z klientem co chciałem a on i tak to wytrzymał.

Teraz zajmuję się produkcją i handlem towarami dla przemysłu, i nie do pomyślenia jest to, żeby towar z mojego katalogu nie był DOSTARCZONY do klienta w ciągu 24h.Jeśli jest inaczej, natychmiast mam taką firmę z głowy i dopiero mi cyt."obrobi tyłek".

Natomiast niedostarczenie na czas towaru za który wzięło się zapłatę grozi sądem i wysokimi karami.Fragment maila o trudnosciaćh i tyłku jest poprostu bezczelny.

Firmy modelarskie tak nas będą traktowały, jak sobie na to pozwolimy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 1 rok później...

Ja mam bardzo negatywne wspomnienia ze sklepem rcskorpion.pl.

Zrobiłem raz tam zakupy (próbowałem kupić m.in. piastę na oś 3,17, rzepy, śrubki ampulowe, wkrętaki kilka śmigieł).

 

Efekt był poniższy:

 

3 maja zamówiłem kilka produktów modelarskich, prosząc w uwagach do zamówienia, aby mnie poinformawano przed wysyłką które produkty kiedy będą dostępne - bez odzewu.

Paczkę dostałem po ok. tygodniu w częścią zamówienia (m.in. 3 z 10 sztukami śrub).

Po kilku mailach do sklepu dowiedziałem się, że największy problem jest ze śrubami i będą pod koniec CZERWCA !!!

Na początku lipca zadzwoniłem znów do sklepu, okazało się, że z mojego zamówienia jest tylko wkrętak (spośród około 5-6 brakujących towarów). Poprosiłem o przysłanie wkrętaka, a za resztę chciałem zwrot pieniędzy. Pan przez słuchawkę się zgodził.

 

Czekałem około 3 tygodni na przesyłkę wkrętaka, po czym zadzwoniłem do sklepu i dowiedziałem się, ze szef anulował tę wysyłkę!!

A więc bezpłatne dosyłanie niedostępnych towarów, to w rzeczywistości fikcja!

 

 

Edit: Literówki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh... dokładnie z tego samego powodu dałem sobie spokój z tym sklepem. Z korespondencji mailowej dowiedziałem się, że to łaska z dosyłaniem braków. Ciekawe dlaczego właściciel tego nie napisze na stronie u siebie tylko afiszuje się:

 

"W związku z częstymi pytaniami o towar informujemy, że zielona lampka na liście towarów pokazuje, że aktualnie mamy ten towar w naszym magazynie (jeśli pojawi się czerwona - chwilowo brak towaru, można składać zamówienia, brakujące pozycje zostaną dosłane przy najbliższej dostawie)."
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.