Skocz do zawartości

Great Planes Extra 330 S - 27% - dobór napędu i wyposażenia


Hotpoint
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Inaczej się nie da może zdjęcie pod dziwnym kątem.

Nie ma zamontowanego tylnego koła... Pewnie dlatego dziwnie wygląda

Gdyby była choć o 1 cm wieksza nie udało by się jej tam zapakować :-)

Choć patrząc a Extre Hotpoint-a

Ale tak w instrukcji było... I w innych... Zobaczymy po pierwszym locie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj Extra wylądowała na stole u znajomego, który jest bardziej ogarnięty w silnikach benzynowych.

Rozkręciliśmy i wyczyściliśmy gaźnik, jednak silnik dalej słabo kręcił i reagował.

Dopiero zmiana kąta - przyśpieszenie zapłonu pomogła.

Silnik w końcu zaczął słuchać dźwigni gazu, jednak wyniki nie były rewelacyjne.

Na śmigle 20x8 wykręcił tylko 5400 obrotów.

Dodam, że w chwili obecnej ma wypalone ok. 4 l paliwa.

Rozumiem, że w miarę dalszego docierania osiągi będą rosnąć.

post-9147-0-79111400-1445885090_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba nie bez powodu w innych modelach benzynowych we wrędze znajduję się otwór ,lepszy dolot lepsze osiągi . Zawsze możesz odkręcić silnik i sprawdzić na jakimś stanowisku czy będzie poprawa także kombinuj bo jak na razie silnik wypada blado . Co do modelu to wagę masz całkiem przyzwoitą jeszcze podregulować silnik i powinno być elegancko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie.

 

Koledzy, o ile wczoraj skłonny byłem uwierzyć, że brak otworu w kadłubie za gaźnikiem może być przyczyną słabych osiągów MLD, o tyle dzisiaj już to wykluczyłem.

Wykonałem otwór wg. wzornika dodanego do silnika, niestety nic to nie zmieniło.

Uzyskałem jedynie 5640 obr/min - wg. mnie wzrost o 240 obrotów w stosunku do wczorajszych pomiarów można pominąć, gdyż pomiary wczoraj i dziś robione były różnymi tachometrami.

Dodam, że w silniku jest założona nowa świeca NGK.

 

Będę wdzięczny za dalsze sugestie, bo narazie jestem poprostu zawiedziony MLD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem mega zaskoczony Twoimi problemami z silnikiem.

Dwie sztuki które posiadałem paliły i chodziły wzorowo.

Jedna sztuka faktycznie była problematyczna ale tylko dlatego że kolega który nie miał nigdy do czynienia z benzynami postanowił "sam se go poregulować" .Po regulacji silnik wrócił do życia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmiana koncepcji napędu.

 

Końcówka sezonu, szkoda czasu na szarpanie się z MLD, dlatego poszedł on w odstawkę i wymontowałem go z Extry.

Dziś zacząłem docieranie DLE 35 - mam nadzieję, że bedzie mniej kapryśny od poprzednika i do weekendu się wyrobię z przygotowaniami do oblotu.

post-9147-0-09642300-1446063544_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście kiedyś spróbuję przełożyć gaźnik z DLE do MLD, ale nie w najbliższej przyszłości.

 

Co do DLE, założyłem do niego śmigło Top Flite 20 x 6-10, czyli to które mam zamiar użyć docelowo do napędu Extry.

Silnik w chwili obecnej ma wypalone ok. 1 l paliwa.

Bardzo ładnie reaguje na gaz i wkręca się na obroty.

Maksymalne stałe obroty jakie w tej chwili uzyskałem ok. 6150 obr/min.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.