Skocz do zawartości

Blohm und Voss Bv-141


Irek M
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Rozpocząłem prace nad modelem Bv-141 z planów Nicka Ziroliego. Temat nie jest nowy bo prace trwają już od jakiegoś czasu ale strasznie się ślimaczą. W stosunku do oryginału plan powiększałem chyba 25% - teraz jego rozpiętości to 166cm. Jaki zastosuję silnik będzie zależało od końcowego efektu masowego ale będzie to OS La 46 lub ASP FS 61 - oba wypróbowane w bardzo dobrze latającym Vicomte tej samej rozpiętości. W modelu zastosuję chowane podwozie natomiast kabina pilotów chyba będzie bez oszklenia.

Na dzień dzisiejszy zrobiłem tylko tyle ile widać na focie.

post-14330-0-83705100-1417905539_thumb.jpg

post-14330-0-78679300-1417905600_thumb.jpg

post-14330-0-18364100-1417905624_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co tam combat - zobacz (jeżeli nie widziałeś) relację z lotów http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1242136&page=8 #111 i dalej.

Brzydki, ale lata :)

 

Natomiast brak szklenia kabinki to moim zdaniem duży minus - akurat w tym modelu, gdzie jest sporo szkła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hey,też widziałem relację combat ale ESA. Ja uskuteczniam wersję ACES na rozpiętość 130cm.
Ja już mam kadłub i statecznik, dzis wytnę skrzydło i zabieram się za kabinkę tylko nie wiem czy warto się męczyć nad kopytem przy jednostkowej budowie :)
 

 

on jest brzydszy od raty i se5 razem wziętych  :D

Haaaa! PRAWDA! Jest brzydki w piękny sposób! :D
A są tylko lub aż dwie rzeczy jakie mnie  w nim strofują, konieczność wykonania podwójnego wzniosu i to że to jakby średniopłat. Nic trudnego ale to dodatkowe pierdoły do ogarnięcia. :)

Na tym zdjęciu wygląda jakby miał pełny statecznik poziomy ale może to tylko takie ujęcie.

http://artcontrarian.blogspot.com/2012/03/asymmetrical-airplane-blohm-voss-bv-141.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:DOryginał, że pełny statecznik ? NIE ! on jest właśnie niepełny - tylko z lewej strony prawie, że :D. Na 100% wszystko konstrukcyjne jest.

O jakim podwójnym wzniosie mówisz? Że na obu połówkach ? Faktycznie coś nie tak skoro to asymetryk.

Centropłat nie ma wzniosu - tylko końcówki płata. Ye końcówki to jakieś połowa długości każdego skrzydła.

Combat, o którym pisałem to też coś ok. 134cm .  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.