Skocz do zawartości

Jak funkcjonalnie przypisywać przełączniki w apce MX HOTT do funkcji dla motoszybowca


mmarkow
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Z góry uprzedzam - jestem laikiem  :)

 

Nie wiem czy temat był poruszany na forum, szukałem lecz nie znalazłem, jeśli tak to wybaczcie i podeślijcie linka, a mój post do kosza.

 

Jeśli nie był to mam takie pytanie.

 

Czy macie jakiś standard przy przypisywaniu do poszczególnych przełączników konkretnych funkcji,

w sposób jak najbardziej ergonomiczny? w moim przypadku dla motoszybowca i aparatury GR MX HOTT.

Motoszybowiec - lotki, klapy, sw, sk, silnik. Jestem praworęczny. MODE 2 

 

(np. fazy lotu - SW8, klapy - SW1 ... itp.)

 

Nie chciałbym na samym początku nabrać nieprawidłowych nawyków.

 

W necie znalazłem kilka zdjęć z przykładami. Lecz zanim sam zacznę to robić wolę zapytać.

 

Dzięki za wszelkie sugestie.

 

Pozdrawiam, Marek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to

ja latam w Mode 2 i zmianę faz mam na CTRL9. Jeśli trzeba coś jeszcze to mam na SW8 i SW3 (SW3 lądowanie). Ale jeśli chcesz mieć silnik nie na drążku tylko na przełącznikach to musisz popróbować na którym przełączniku jest to najwygodniejsze. I resztę dopasuj do tego ;) Fazy lotu najlepiej miec na przełaczniku trojpozycyjnym.


i najważniejsze - buterfly na drążku. Aparature masz MX16 czy MX20? Kiedyś wysyłałem na forum gotowy plik modelu szybowca dla aparatury MX20

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za podpowiedź. Zmienię temat wieczorem bo z telefonu coś mi edycja nie chce pójść.

 

Jeszcze uzupełniając pytanie i uszczegółowiając je chodzi mi ogólnie o to jaka jest dobra praktyka przy przypisywaniu przełączników. Wiem, każdy wyrabia sobie własne rozwiązania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach