Skocz do zawartości

Pitts Special 120ARF odbudowa


amolduch
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Adrian dzięki.

Ja swojego też u Radka (OL-PEN) kupowałem ale jakieś 3-4 lata temu i jak go rozwaliłem to Radek napisał mi że model został wycofany z produkcji.

Musze się zastanowić bo mam wszystkie bebechy do niego. Jego jedyną wadą jest ten paskudny plastik na kadłubie.

 

Bardzo mi się podoba Twoja koncepcja zamiany na balsę.

 

Tu parę fotek mojego jeszcze przed oblotem. Żył 5s. :(  :lol:

https://plus.google.com/u/0/photos?pid=6125778621513331858&oid=117473436191081363494

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Waga modelu bez paliwa wyszła 5,73 kg można jeszcze zejść 200- 300 gr ale na razie zostanie jak jest ,wszystko przygotowane do oblotu tylko jak zwykle pogoda zawiodła , zobaczymy może wieczorem przestanie wiać wiatr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oblot udany filmik będzie tylko muszę wrzucić na YouTube , po oblocie  wniosek : środek ciężkości jeszcze przesunąć do tyłu bo troszeczkę przesadziłem (same pakiety ) i zmiana popychaczy(łączników) między lotkami na sztywniejsze , zmiana podwozia przedniego na bardziej sprężyste bo stare z zestawu się wygina i nie wraca do stanu poprzedniego . Pierwsze loty na razie bez maski i kabinki , kabinka jeszcze do małego przerobienia( mocowanie ) a maski nie zakładałem bo silnik przed lotem troszeczkę szwankował

post-6357-0-15823200-1432484082_thumb.jpgpost-6357-0-51295100-1432484144_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.