Skocz do zawartości

MiG-23 EDF z planami


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Postaw mi kawę na buycoffee.to
  • 1 miesiąc temu...

Z jakichś powodów są tu bullety i to nie najmniejsze.

Ja czytałem (nie pomnę źródła), że XT60 przenoszą do 40A. Brałbym takie gdzie są mniejsze straty cieplne. Bullety, mimo, że nieco niewygodne, podobno najlepiej zdają egzamin przy dużych prądach, choćby dlatego, że mają "rozmiarówkę", również tą dużą ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robercie nie masz co się martwić ja mam takie same pakiety i identyczny zestaw i pobór będziesz miał w 55 -58A i złączki xt60 wytrzymują bez problemu. One zaczynają robić się ciepłe dopiero przy 90A przy 120 są już naprawdę gorące. Xt90 stosuje do zestawu powyżej 80A i pakietów 5S

 

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłączyłem silnik bez wentylatora i pokręciłem go trochę na maxa. Pobór prądu bez obciążenia wahał się od 1A do 4A.

Silnik się zrobił dość ciepły. to normalne, aby na luzie się grzał?

Czy może powinienem ustawić timing na niski, teraz jest zapewne auto, bo ustawiłem tylko drążek gazu.

IMGP8537.JPG


Zrobiłem jeszcze taką przeróbkę. Bazując na zdjęciach wersji 3 tej turbinki gdzie w kołnierzu silnika były wycięcia zapewne w celach chłodzenia, wyciąłem podobne szpary w mojej.

20151123_194622.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomiary: Na mojej prowizorycznej hamowni, czyli nadmuch na wagę mam 1kg ciągu przy 45A poboru prądu.

Przy naładowanym pakiecie 54A i 1350g ciągu :) dla timingu low

                                      oraz 65A i 1450g ciągu dla timing high

 

I jeszcze mały eksperyment. Podłączenie do 3S, pobór prądu 30A, ciąg 700gram. Gdzie waga zestawu 2x3S1300mAh, regulator, turbina odbiornik waży około 500gram. Czyli teoretycznie, dałoby się zrobić jakiś lekki parkflayer na tym. Ewentualnie prędkość strumienia może być maława, ale jakiś gruby profil i to coś by poleciało na 3S.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Timing ustaw sobie na medium a startu nie ustawiał bym na soft bo przy jakimkolwiek kłopocie turbina nie zareaguje dość szybko a i tak jest lekka turbo dziura zanim złapie odpowiedni ciąg, takie ustawienie stosuje się do śmigłowca. Co do uruchamiania silnika na sucho można w ten sposób załatwić łożyska i magnesy.

 

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do uruchamiania silnika na sucho można w ten sposób załatwić łożyska i magnesy.

Dlaczego?

 

 

 

Takie info jest o timingu. Mogę zrobić low lub high.

5.Timing setup : Automatic/ Low / High.

* Automatic–ESC automatically determines the optimum motor timing

* Low (7-22 deg)–Setting for most 2 pole motors.

* High(22-30 deg)-setting for motors with 6 or more poles.

In most cases, automatic timing works well for all types of motors.However for high efficiency we recommend the Low timing

setting for 2 pole motors (general in-runners) and high timing for 6 poles and above (general outrunners). For higher speed,

High timing can be set. Some motors require different timing setups therefore we suggest you to follow the manufacturer

recommended setup or use the automatic timing setting if you are unsure.

 

 

9.Switching Frequency : 8kHz/16kHz

* 8kHz–Sets ESC switching frequency for 2 pole motors, e.g. in-runners.

* 16kHz–Sets ESC switching frequency for motors with more than 2 poles, e.g. out-runners

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego że silnik będzie się obracać grubo ponad 40tys na minutę przy naładowany pakiecie a przy obciarzeniu bedzie robił jakieś 20tys.Bardzo tego nie lubią łożyska i magnesy a szczególnie magnesy neodymowe tracą swoje własności . Co do ustawienia esc zostaw tak jak ustawiłeś lub auto można się tylko jeszcze zastanowić nad cut off volt ja myślę że lepiej by było ustawić 3.2 aby zostało troszkę więcej w pakiecie.

 

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

magnesy traca wlasnosci od obrotow? skad taka wiedza? to ze przeplyw powietrza je chlodzi a z temperatura (wysoka)  traca wlasnosci to zgoda ale na jakiej innej zasadzie mialoby sie to odbywac?

 

podobnie lozyska... ogolnie wytrzymuja kilkadziesiat godzin ale czy pedzil silnik z czy bez wentylatora jaka to niby roznica?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie oto mi chodziło że nie mają chłodzenia tylko nie sprecyzowane tego dokładnie

 

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Co do łożysk w tych silnikach są po prostu kiepskie. Wiem co mówię potrafią się odezwać już po pierwszym teście.

 

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.