Skocz do zawartości

ASP-91 FS klapka do zassania paliwa


dyra63
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Panowie czy w praktyce korzystacie z tej klapki, która przymyka wlot do gaźnika,trochę mi przeszkadza i najchętniej bym ją odkręcił . Posiadam rozrusznik więc przy takim zapalaniu raczej nie zasysa się paliwa przymykając wlot gaźnika,silnik będzie zabudowany pod osłoną i nie będzie dojścia  paluchem do wlotu gaźnika.Adam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Dojście to by raczej było ,bo dźwigienka przymykająca jest nawet dłuższa od igły gaźnika, ale będę potrzebował silnik cofać do tyłu w celu wyważenia modelu a to ustrojstwo dotykało już prawie podstawy łoża.Teraz, po zdemontowaniu klapki mam około 1 cm dodatkowego ruchu do tyłu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marcin - nie zawsze jest to takie proste. Czasami tak silnik jest zabudowany, że nie da rady jednocześnie trzymać kadłub i zatykać wylot. nie jestem w stanie zrobić tego przy silniku 10cm, a co dopiero przy 15cm gdy maska ma 22cm średnicy, a silnik odwrócony o 180 stopni. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.