Skocz do zawartości

Kobuz elektro 2600mm/3500mm


Gość
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dzięki Andrzej za poradę. Używam L285 od kilku lat i tak pewnie będzie w tym przypadku. Myślałem wcześniej o Caponie ale obawiałem się że będzie się gryzł z żywicą ale jak widzę nie słusznie.  Laminując balsowe żebra w jednym modelu nie używałem caponu bo nie było sensu- za małe powierzchnie.

 Wracając do kobuza to odpuściłem klapowe hamulce bo raz że nie ma za bardzo miejsca na napęd to dwa że były by prawie na spływie więc bez sensu. Zamówiłem wysuwane, oszczędzę sobie kombinowania i czasu używając fabrycznych.

 

Tak to miało wyglądać w zarysie ale nie będzie bo odpuściłem już temat odchylanego hamulca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Postaw mi kawę na buycoffee.to
  • 2 miesiące temu...
  • 4 miesiące temu...
  • 1 rok później...
  • 3 lata później...

Po iluś latach wróciłem do kobuza. Spojrzałem na poprzedni projekt jeszcze raz i w zasadzie narysowałem nowe skrzydło zwiększając wymiary modelu. Skrzydło jest na ukończeniu, kadłub i stateczniki to już prosta sprawa.

 

Elementy ukończone, zostało pokrycie. 

sk3d.JPG

KOBUZ 3,5m elementy skrzydła.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powalczyłem z przekrojami kadłuba. Kurcze, zapomniałem już jak upierdliwe jest to rysowanie w CAD modeli.  Musiałem przeprojektować wymiary kieszeni na hamulce aero bo w rzeczywistosci mają 16.5mm głębokości a nie 15.5mm.  

KADŁUB KOBUZA POPRAWIONY.JPG

kobuzD.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.