Skocz do zawartości

Zakup Heli, o radę proszę :-)


Vesla
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Co do V911-1 to masz w opisie czy się różni od V911. Aluminowa rama i mocniejsze łopaty.

Wybór V911 na początek to moim zdaniem dobre rozwiązanie, pozwala zaznajomić się z heli i załapać podstawy. Sama V911 jak pisałem we wcześniejszych postach, jest bardzo kreto-odporna. Co prawda kupilem zestaw części zamniennych, ale jak narazie przyszło mi tylko wymienić śmigło ogonowe i kosz silnika od śmigła ogonowego.

 

Zakup dodatkowych baterii to jak najbardziej dobry pomysł, ja kupiłem pięć sztuk. Jak zaczynam latać to z małymi przerwami na ochłodzenie silników, mogę latać prawie godzinę. Inna sprawa, że ja mam baterie 150mAh, te które chcesz kupić to 200mAh. Będziesz latał dłużej. Nie wiem jak z ich masą i czy helik nie będzie lekko sciągał na tył, ale spoko poradzisz sobie.

Polecam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to
  • Odpowiedzi 44
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

  • 4 tygodnie później...

Ostatnie dwa dni przerabiałem swojego V912. Na pierwszy etap poszła bateria proponowana przez Romana. Trochę lutowania i wycinania plastiku i udało się baterię obsadzić. Założenie kabiny to inna para kaloszy i tutaj przydaje się łyżka do butów i większy młotek. Niestety tak precyzyjnego wyposażenia nie posiadam.

 

post-14841-0-10289900-1440097928_thumb.jpg

 

post-14841-0-36883200-1440097991_thumb.jpg

 

Jakoś udało się zamknąć obudowę.

 

Baterię łączę na zewnątrz. Jest jeszcze włącznik ale planuję zrezygnować z niego i zewrzeć miejsce na płycie na stałe. Włącznik jest tu słabym elementem.

post-14841-0-66745100-1440098059_thumb.jpg

 

Po przeciwnej stronie zamocowany jest wyświetlacz stanu baterii z alarmem :-)

post-14841-0-21116600-1440098125_thumb.jpg

 

Romku, możesz podesłać jeszcze raz te fotki które zamieszczałeś? Hosting je wykasował. Zwłaszcza te dotyczące statecznika i ogona helika. No i flybar. :-)

 

I jeszcze jedna sprawa. Po przebudowie przesunął się środek ciężkości i śmigłowiec dryfuje mocno do przodu. Romku, jak regulowałeś swoją V912? Dodawałeś masę na ogonie czy może zmieniałeś długości popychaczy na serwach?

 

Znalazłem na sieci rozwiązanie polegające na zamontowaniu baterii nad płytą PCB. Ale to jest dobre tylko dla oryginalnej baterii która jest mniejsza niż 1300mAh.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie, z tym wycinaniem blach to trochę pojechałeś :-) Część dolna ramy straciła sztywność.

 

Ja swojego trymowałem tak, że ma lekki dryf do przodu. Jeszcze muszę powalczyć z dryfem w bok. Masę będę redukował w kolejnych krokach. Trzeba popracować nad flybarem i chłodzeniem silnika na ogonie. Wskaźnik napięcia jest tymczasowo, bardziej służy jako alarm stanu baterii.

Ostatnio latałem z nową baterią i wyraźnie dłużej mogłem polatać.

Dzięki za poradę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.