Skocz do zawartości

Silnik Emax 1804, 1806, 2204, 2206.


Ezio
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. 

Po miesiącu lektury proszę o rozjaśnienie i łopatologiczne wyjaśnienie kwesti porównania poniższych silników.

 

MT-1804

http://abc-rc.pl/EMAX-MT-1804-2480-CW

 

MT-1806

http://abc-rc.pl/EMAX-MT-1806-2280-CW

 

MT-2204

http://abc-rc.pl/EMAX-MT-2204-2300-CW

 

MT-2206

http://abc-rc.pl/EMAX-MT-2206-1900-CW

 

Ogólnie postanowiłem zbudować swoją 250 oczywiście jak nazbieram kasy. Na początku będe bawił się bez fpv, a w późniejszym czasie dołożę do zbudowanego quada lub zbuduję nowego.

 

Odrazu napiszę że ecalc nie ogarniam.

Moje zasadnicze pytanie, czym różnią się te silniczki biorąc pod uwagę budowę 250. Widzę że watami i ciągiem. Niby do takich samych ram i osprzętu w różnych projektach wkładają m.in. wymienione przeze mnie silniki.

Podejrzewam że odpowiedź okaże się prosta.

I które tak naprawdę są najlepsze do 250. Czyżby te z najlepszym ciągiem?

Za oświecenie dziękuje.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie te silniki sa do 250 i sa w rowniej mierze rownie dobre - wszystko zalezy do czego ta 250 ma byc i czego oczekujesz i jakim dodatkowym wyposazeniem juz dysponujesz (glownie chodzi o pakiety).

 

Wylistowales silniki w porzadku rosnacego rozmiaru: XXYY to XX srednica stojana, YY - dlugosc osiowa stojana. Im wieksza srednica XX - tym wiekszy moment obrotowy i tym wiekszym smiglem moga krecic. YY - im dluzszy tym "wieksza moc" - to tak lopatologicznie.

 

Silniki 18YY sa raczej do smigiel 5x3. Silniki 22YY sa do smigiel 6x4 - z racji wiekszego momentu obrotowego.

 

Teraz wybor silnika zalezy w glownej mierze co ma byc na tej 250 i jaka finalna waga Cie interesuje i jaki czas lotu.

 

Jezeli bedzie pusta 250 to wez najmniejsze silniki i pakiet 1300 - bedzie latac najdluzej.

Jezeli w pelni upakowana (FPV, GPS, Czy co tam jeszcze) to zaczyna sie spirala smierci masowej - potrzebny pakiet 1700 - a nawet 2200 i wtedy zeby to uciagnac to juz musza byc duze silniki, ktore maja wiekszy pobor pradu wiec i czas lotu wcale diametralnie sie nie zwiekszy.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dużo zrozumiałem dzięki Twojej wypowiedzi. Jakoś pominąłem fakt rozmiarów silników. Zwłaszcza że w opisach były podane rozmiary a ja skupiłem się tylko na mocowaniu.

Bardzo dziękuję za proste wytłumaczenie a zwłaszcza trafne.

 

 

 

Wysłane z mojego GT-N7100

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.