Skocz do zawartości

Alpina 3001 Champ Elektro-Tangent


Rodi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Powoli zaczalem skladac Alpine. Wstawilem  SK, oszlifowałem bagnet by pasowal do skrzydel, nawierciłem dziury pod metalowe kolki naprawadzajace.

Skrzydla mocne i nie zwichrowane przygotowane pod laczenie serw poprzez lutowanie.

post-14378-0-94621500-1435090096_thumb.jpg

post-14378-0-19195100-1435090110_thumb.jpg

post-14378-0-17992400-1435090119_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwazylem  poszczególne elementy:

Kadlub z kabinka-448g

Skrzydlo lewe-578g

Skrzydlo prawe-580g

Statecznik poziomy-31g

Statecznik poziomy-61g

Bagnet-70g

Wszytkie dodatki producenta do budowy modelu-180g

 

Lacznie waga pustego 1948g

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, pomimo braku czasu udało mi się dzisiaj wyfrezować w kadlubie dziure pod bagnet i zlacze MPX.

W kadlubie był zaznaczony wklesly punkt do wycięcia, po zlaczeniu skrzydel jest wyczowalny maly luz gora dol.Ale może to jest wina tego ze jeszcze nie wklejone kolki naprawadzajace i multilock. Co się okazało ze bagnet jest około 1cm krótszy jak glebokosc kieszeni w skrzydle,  czy to zle? I jeszcze 1 mala rzecz lewe skrzydlo jest o pol mm wyżej jak profil skrzydla w kadlobie starac się to zniwelować? A prawe o pol mm do przodu.

post-14378-0-24038400-1435265424_thumb.jpg

post-14378-0-57122400-1435265440_thumb.jpg

post-14378-0-14577000-1435265458_thumb.jpg

post-14378-0-16111000-1435265572_thumb.jpg

post-14378-0-97695100-1435265689_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo ładnie Ci to idzie. To że bagnet jest krótszy od kieszeni to nie problem pod warunkiem, że bagnet ma taką jak powinien długość. Kieszeń może sobie być ciut dłuższa. Ten luz na skrzydle to zbadaj dopiero jak powklejasz kołki naprowadzające. Powinien luz wówczas zniknąć (oby) :). Co do tego że skrzydło odrobinę wystaje ponad profil w kadłubie to ja bym z tym nic nie robił. To jest fuszerka producenta. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba żeby tymi kolkami to trochę sciagnac w dol ?, ale az taki pedant nie jestem to raczej zostawię. Najpierw musze te kolki zablokować bo wywiercili za głębokie dziury.I obowiązkowo sprawdzić miejsce za wrega by zamowic ewentualnie ten silnik i regulator, serwa i sbec + drobiazgi już zamówione do piątku powinny być.A i musze zmiezyc wartości tego silnika co mam. Jak dobrze pamiętam osiagnol  ponad  600watt na 4s smiglo 13-6.5 sprawdze to w sobote doladniej.


W instrukcji pisze ze wokół bagneta ma być niby 1mm miejsca jak dobrze zrozumialem, bagnet jest lekko wygięty w v.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.