Skocz do zawartości

Jeti DS-14 - plomba gwarancyjna polskiego dystrybutora


rpg
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

  Od lat korzystam z akcesorii Jeti, teraz chciałem migrować z MC-12 na bardzo udany nadajnik. Niecałe dwa tygodnie temu kupiłem w sklepie www polskiego dystrybutora Jeti aparaturę DS-14 + 2 odbiorniki i vario. Zamówienie dotarło w czwartym dniu roboczym. Problem w tym, że na obudowie nadajnika jest przylepiona plomba (dwie jedna na drugiej - zdjęcie w załączeniu) blokująca dostęp do wnętrza obudowy. Nie spodziewałem się takiej sytuacji - producent oferuje rozszerzenia do instalacji wewnątrz. Planowałem również rozbudowę nadajnika i zakup powiększonego akumulatora Jeti. Widziałem kilka nadajników z tej rodziny - żaden nie miał plomb. Nazajutrz po otrzymaniu przesyłki wysłałem e-mail na wskazany kontakt ze zdjęciem plomby i prośbą o rozwikłanie problemu, ten jak i kolejne dwa e-maile pozostały bez żadnej reakcji... Podobnie (anglojęzyczne) prośby przesłane do producenta tak z opisem problemu, jak i po prostu z prośbą o przesłanie warunków gwarancji... Nadajnik bez możliwości rozbudowy jest dla mnie nie do zaakceptowania. Nie rozumiem postępowania sprzedawcy jak i producenta. Zamiast korzystać ze sprzętu tracę czas na bezowocne próby kontaktu. Zostały mi dwa dni na odesłanie zamówienia do sprzedawcy (sprzęt nieużywany) - nie chce tego robić, nie po to kupiłem i zamawiać gdzie indziej ponownie, nie mogę jednak zrezygnować z gwarancji.

 

  Moje pytanie - czy ktoś miał podobne problemy z Jeti i jego dystrybutorem? Czy udało się je rozwiązać? Co mi radzicie? 

 

post-17760-0-31542700-1438793898_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nasi dystrybutorzy zabezpieczają się na 10 sposobów aby potem nie uznać awarii i nie naprawić w ramach gwarancji. Rozumiem ich ale tylko częściowo ponieważ jednak zdażają się naciągacze. Z tego powodu kupuję w sklepie gdzie nie ma plomb  shop.lindinger.at  Przeczytaj warunki gwarancji na stronie sklepu, zażądaj telefonicznie oświadczenia mailowego do jutra? + przesłanie listem, że zezwalają Ci na instalację dodatków bez utraty gwarancji do nadajnika o konkretnym numerze seryjnym. Jak nie prześlą na początek mailem to odeślij im sprzęt jeżeli rzeczywiście chcesz dokłądać coś do nadajnika. W innym wypadku ryzykujesz, że będziesz musiał odeslać sprzęt bezpośrednio do seriwsu Jeti za granicę jeżeli coś się zepsuje. W sumie wyjdzie to kosztowo tak samo jak moja opcja zakupu za granicą więc pytanie gdzie kupisz taniej nadajnik aby za różnicę w cenie ew. kiedyś odeslać do serwisu zagranicznego...   Generalnie nie muszą Ci odpowiadać ponieważ warunki dot. gwarancji zapewne są na stronie internetowej sklepu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Epilog

 

Przedstawiciel dystrybutora po dwóch tygodniach i kilku e-mailach bez odzewu reaguje na telefon informując, że nie odpowiadał z powodu braku czasu... - przesyła poleconym priorytetem, uzgodnione ze mną, pisemne oświadczenie z numerem seryjnym nadajnika o nieprawidłowym oplombowaniu, ze stwierdzeniem, że przerwanie plomby nie spowoduje utraty gwarancji. W oświadczeniu jest wzmianka o swobodnym dostępie do wnętrza nadajnika w celu montażu oryginalnych akcesoriów.

 

Producent, kilka dni później, odpowiada : to nie nasza plomba, rozwiąż sytuacje ze swoim dystrybutorem.

 

Szkoda tylko, że wyjaśnienie problemu zajęło tyle czasu. Takie błędy powinno się prostować od ręki.

 

Nadajnik (jak dla mnie) rewelacyjny zgodnie z oczekiwaniami...

 

pozdrawiam

Przemek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.