Skocz do zawartości

http://77hobby.pl/


Tomek3D
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gorąco polecam ten sklep. Niecały miesiąc temu kupiłem w nim Taranisa X9D Plus i jestem zachwycony zarówno sprzętem jak i obsługą.

 

Jestem dosyć nowy w RC, więc przed zakupem zadawałem dużo pytań. Pierwsze pytanie zadałem za pomocą formularza na stronie po godzinie 22 i już po kilku minutach miałem odpowiedź. Radio przyszło bardzo szybko i było doskonale zapakowane.

Pełen profesjonalizm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Ja  równiez polecam. Towar jak towar, po prostu zgodny z opisem (bo czego innego wymagać... ;) ) natomiast kontakt jest rewelacyjny. Uzyskałem bardzo szybki kontakt mailowy nie tylko w sprawie zakupów, ale również pytań technicznych zw. z Frsky. POLECAM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Również polecam. Dwa czy trzy razy tam kupowałem również bez problemów. Również można dołączyć nowy element zamówienia i dopłacić różnicę. Warunek jest jeden, zamówienie nie może opuścić sklepu, wtedy można coś zdziałać. Super sklep, napewno jeszcze skorzystam ponownie.

 

Wysłane z mojego SM-T211 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Ja również bardzo polecam ten sklep. Cały opsrzęt FrSKY kupiłem tam, i tak prawde powiedziawszy, za wspaniały kontakt, pomoc i gwarancje, to mam gdzieś te pare zł. zaoszczędzonych na zakupach w Chinach. (nie wspomnę o czasie, X9D Plus miałem po 2 dniach, a z Chin ....)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, kto tam siedzi w tym sklepie (ktoś z naszego forum? sprzedajcie mi ich proszę na PW). Czasem męczę ich tak prozaicznymi pytaniami, że oczekuję odpowiedzi "jak można tego nie wiedzieć" (ano, każdy kiedyś zaczynał) lecz zawsze otrzymuję konkretne odpowiedzi.