Skocz do zawartości

Profil MVR-22


milo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Hmmm, sam autor bardzo zachwala :) . Jest to ewolucja jego wczesniejszych profili. Cos pomiedzy E205 i S3021. Podstawowe zalety w porownaniu do powyzszych, to lepsze zachowanie przy wiekszych katach i malych Re.

 

Autor sam sie dziwi, ze mimo roznic, MVR 22 ma bardzo podobne biegunowe do S3021, ktory zreszta sam uwaza za swietny.

 

MVR zaleca do szybowcow konstrukcyjnych o rozp. ok. 2m. Mimo, ze nie jest to super performer, ma sobie dawac rade calkiem niezle z wiatrem i ma byc latwy do okielznania w powietrzu...

 

Tyle, po krotce autor...Moze to kogos zacheci do eksperymentu :) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Jerzy Markiton

Na biegunowych zauważyłem porównanie do S-3010......

I faktycznie, w zakresie małych Re wydaje się trochę lepszy (na wykresach Autora).  Przy wyższych Re różnice zanikają.  Wydaje się być modyfikacją 3010, tzn: lekko zmieniony w części spływowej. Na publikacje z zastosowań - nie natknąłem się.

- Jurek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Profil wydaje sie byc lepszy od Clark-Y bo ma mniejszy opor w zakresie wiekszych

 

post-12308-0-76814000-1447836839_thumb.png

 

 

a takze mniejszych predkosci.

 

 

post-12308-0-30157600-1447836853_thumb.png

 

Maksymalny wsp. sily nosnej praktycznie ten sam.

Mysle, ze warto sprobowac i uzyc go zamiast Clark-Y.  Bedzie troche szybszy. 

 

 

 

Czolem

Andrzej 

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.