Skocz do zawartości

Eraser v3


Jaanek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Związku z nadchodzącym sezonem halowym postanowiłem wzbogacić moją, ,flotę" o nowego akrobata halowego. W tym celu kupiłem model Robina Trumppa w hacker motor shop o interesującej nazwie eraser v3 z epp 6mm.

Artykuł I

Po dotarciu i rozpakowaniu paczki moim oczom ukazał się kompletny zestaw zawierający wycięty i pomalowany model z fabrycznie zrobionymi zawiasami oraz torebka z dźwigienkami i innymi drobnostkami.

Zacząłem więc budowę. Standardowo na początek wkleiłem wzmocnienia w postaci płaskowników (na uhu pora) zgodnie z zaleceniami dołączonej (kolorowej instrukcji). Po tej czynności posmarowałem spoilery oraz dolną część kadłuba kupionyn w hk klejem foam glue (fotka ), spasowałem po czym odstawiłem na noc do wyschnięcia.

b113889dcf0d6edb60d0b97128d3803c.jpg

Artykuł II

Po wspomnianym, ,przestoju " zabrałem się do dalszego wzmacniania modelu tym razem też standard - zastrzały i kratownica z pręcików węglowych (klejone Ca lub bellizel) Następnie przyszedł czas na dźwigienki, tu ciekawa rzecz - dźwigienki wkleiamy z płaskownikiem (fotka). Do dźwigienkami montujemy snapy. Następnie wklejamy serwa. Ja zastosowałem:

Futaba 3154 na kierunek i lotki

Ds318 na wysokość

Silnik na razie zostanie tajemnicą (będzie o nim inny artykuł )

Do serw też mocujemy snapy.

Waga modelu 63g bez serw.

0610c8d73245f9058fb2a8a74d68b82c.jpgfddabc1a28982bbab7fd3b7840e7a5b7.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Artykuł III

Budowa układu napędowego.

Na początek pragnąłbym wyjaśnić na czym ma polegać wcześniej wspomniana niespodzianka. Otóż model będzie wyposażony w system vpp, czyli system umożliwiający odwrócenie ciągu, zrobiony przez mamo.

Budowę rozpocząłem od przyklejenia serwa (DS47s) do węglowego łoża. Następnie przygotowaniu i wklejeniu przegubów kulowych mających za zadanie umożliwić skręcanie całego układu na boki (spięte z kierunkiem).

Następnie przyszła pora na przyklejenie silnika (AXI 2203/40 vpp). Potem przygotowałem prop saver umożliwiający sterowniem kątem łopat (foto). Pozostało tylko skręcić całość i zamontować dźwigienke do sterowania układem. Serwo i całą resztę wzmocniłem sznurkiem. Wszytko klejone na CA. Tylko w główce użyłem żywicy.

post-18340-145029702125_thumb.jpgpost-18340-145029703577_thumb.jpgpost-18340-145029705019_thumb.jpg

 

Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Artykuł IV

Na początek pragnę wspomnieć, że poprzedni silnik jest za słaby, więc zmieniłem go na AXI 2204/54 (śmigła z 8 na 9 calowe 3s)

W tym artykule pragnę wspomnieć o wykończeniu, czyli domątowaniu ostatniego spoilera na końcówce skrzydła. Model został doposażony w odbiornik i przygotowany do obrotu (także vpp). Jeśli byłby ktoś zainteresowany jak takie vpp,, zaprogramować " w aparaturze Jeti to służę pomocą. Pozostaje czekać do jutra na oblot.post-18340-145056524059_thumb.jpgpost-18340-145056525049_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.