Skocz do zawartości

http://modele.sklep.pl/


Diakon

Rekomendowane odpowiedzi

Mam nadziej że kolega Diakon na drugi raz sam załozy nowy watek , bez mojego udziału.Chyba że nie umie :shock:

Tomek

 

Też mam Conrady, przeżyły nawet całkiem silidne uderzenie i się trzymają, co oczywiście nie znaczy, że tamte całe TowerPro czy Dynamy czy jeszcze jakie azjatyckie tanie serwa miałbybyć gorsze.

 

A co do samego sklepu - no cóż, zapytaj się np: na "forum" www.modelarz.com o opinie nt. tegoż sklepu :wink: .

 

Poza tym - obsługa. Kolega zakupił Li-polka. Miał mały problem, który najpewniej wynikał z zasilacza ładowarki, ale to już inna sprawa.

Po długich problemach z dodzwonieniem się, panowie ze .sklep.u powidzieli mu :shock: :? , że do ładowania powinien być prąd stały! Co za odkrycie.

To tylko jeden przykład, oczywiście moja (i nie tylko) opinia nie powstała aby na tym przykładzie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to
  • Odpowiedzi 211
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Tak na marginesie, staraj się nie kupować w modele.sklep.pl

 

Takie małe pytanko do Diakona czemu uważasz żeby nie kupować w modele.sklep.pl? J a już kupywałem wiele razy i nienarzekam. A poza tym mają ceny jedne z najmniejszych jeżeli chodzi o sklepy internetowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

diakon żeby oni wszystkich oszukiwali to by nikt u niech nie kupował a jeżeli by nikt nie kupował to sklep by nie istniał :P wcale nikogo nie bronie po prostu sam nie zostałem przez nich oszukany i raczej nie będę bo juz u niech nic nie kupie chyba że będą mieli coś naprawdę fajnego w dobrej cenie. Po prostu sa lepsze sklepy np perfecthobby

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam troszeczke nie miłą historię związaną z tym sklepem.(modele.sklep.pl) Zakupiłem u nich regler 18A Jeti, był fabrycznie uszkodzony. Siostra mieszkająca w Wrocławiu była u nich raz (wcześniej umówiłem się z nimi drogą e-mail na wymianę), przyjeżdza i okazuje sie ze nie maja takiego tylko 12A :evil: Potem czekałem 3tygodnie az paczka przyszła z Czech (wtedy były także strajki listonoszy). I z tego punktu nie jestem zadowolony. Druga sprawa to obsaług, która jest niewtajemniczona w asortyment, ba niewtajemniczona jest w podstawy modelarstwa. Poprostu trudno mi się z nimi rozmawiało. Ale jakiś czas temu zamawiałem drogą pocztową (tutaj kurier- siódemka) i wszystko było okej, ale nie jestem przekonany co do tej firmy kurierskiej. Samo potwierdzenie dostarczenia paczki wyglądało jakby dostawca dał psu do pogryzienia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kupiłem u nich balse i natarcie oraz kilka zawiasów paczka dotaral w takim "czyms' co mozna nazawć kartonem który był zrobiony z resztak opakowania chyba po telewizorze. Kształt to taki trójkąt jeden nasunięty w drógi żeby sie raze kupy trzymało,i oklejone czarną folia.

Co do przesyłki i kontaktu to bez zastrzeżeń.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten sklep to tak jak latanie modelem z silnikiem który co piąty lot gasnie.

Czy to dobry silnik?

A że akurat pierwsze 4 loty wykonuje jedna osoba a piąty lot drga

Wychodzi na to że dla pierwszej osoby to idealny silnik a dla drugiej to totalny gniot.

Niestety swego czasu robiłem sporo zakupów i chba zawsze trafiał mi się ten 5 lot.

Przekręcone zamówienia,nie dołożone zakupy po rozmowie tel.,długi czas gwarancji ( 21dni roboczych to dlanich pikuś!!! ) ,uszkodzone żle zapakowane przesyłki, -szkoda gadć.

Gdzieś mam zdjęcia przeyłi z balsą ,jak jutro nie zapomnę i bedę miał czas to wrzucę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w tym sklepie zakupiłem już sporo i przyznać muszę że nigdy nic nie przyjemnego mi się nie przytrafiło, chodź przyznać muszę że w chwili obecnej czekam na towar i czas realizacji własnie przekroczył 5 dni i jest pierwszy minusik :) Po za tym w sklepie tym ceny są bardzo interesujące czego nie można powiedzieć o znakomitej części innych sklepów (co niektórzy potafią potężnie windować ceny :( ) co daje tu bardzo duży plus.

Nie miałem okazji rozmiawiać z obsługą więc tu nie będę się wypowiadał.

 

Ogólnie bardzo się cieszę że możemy o takich sprawach porozmawiać na forum, widać jest pewien krok na przód wszak tematy takie bardzo ślizgie są :) Chcąc nie chcąc możemy tu komuś bardzo zaszkodzić lub tez bardzo pomóc, więc jeśli już ktoś chce się wypowiadać na takie tematy uważam aby starał się dobrze przeanalizować swoje wypowiedzi. Wypowiedzi typu:

 

Tak na marginesie, staraj się nie kupować w modele.sklep.pl

http://nastik.pl/serwomechanizmy-c-53.html - może stąd coś wybierzesz.

 

... co to ma wogóle znaczyć? Rozumiem wolność słowa ale takie wypowiedzi na forum publicznym to totalny brak odpowiedzialności!! !!

Chyba rozumiecie o co chodzi. Jacqubes i Ty Tomek - wiecie wogóle co to gwarancja? Czy wy w swoich wypowiedziach na temat gwarancji oceniacie SKLEP ??!! Czy wiecie że w tej roli sklep pełni rolę pośrednika a chęć wymiana sprzętu bezpośrednio w sklepie to ich dobra wola?! Myślę że tego nie wiedzieliście ponieważ Jacqubes właśnie ocenił polski serwis firmy Jeti Model a Tomek? Co Ty wogóle oceniłeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W celu sprostowania słow Marcina:

Czy wiecie że w tej roli sklep pełni rolę pośrednika a chęć wymiana sprzętu bezpośrednio w sklepie to ich dobra wola?!

 

Jako że wczoraj miałem egzamin z prawa pozwolę sobie przytoczyć fragmet książki:

W wypadkugdy kupujący otrzymał od sprzedawcy dokument gwarancyjny co do jakości rzeczy sprzedanej, poczytuje sie, że wystawca dokumentu -gwarant jest obowiązany do usunięcia wady fizycznej rzeczy lub do dostarczenia rzeczy wolnej od wad, jeżeli wady te ujawnią się w terminie określonym w gwarancji.

Jerzy Lewandowski

Prawo Cywilne

Szkoła Główna Hadlowa w Warszawie

 

 

Co zaś się tyczy opinii o sklepach - myślę że taka dyskusja powinna była zaistnieć na tym właśnie forum już dawno, jednak należy stosować sie do jednej zasady aby każdą swoją opinię odpowiednio uargumentować bowiem niepotrzebnie można komuś zrobić krzywdę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W celu sprostowania słow Marcina:

Cytat:

Czy wiecie że w tej roli sklep pełni rolę pośrednika a chęć wymiana sprzętu bezpośrednio w sklepie to ich dobra wola?!

 

 

Jako że wczoraj miałem egzamin z prawa pozwolę sobie przytoczyć fragmet książki:

Cytat:

W wypadkugdy kupujący otrzymał od sprzedawcy dokument gwarancyjny co do jakości rzeczy sprzedanej, poczytuje sie, że wystawca dokumentu -gwarant jest obowiązany do usunięcia wady fizycznej rzeczy lub do dostarczenia rzeczy wolnej od wad, jeżeli wady te ujawnią się w terminie określonym w gwarancji.

 

Jerzy Lewandowski

Prawo Cywilne

Szkoła Główna Hadlowa w Warszawie

 

Alchemique! ZDAŁES EGZAMIN ??!! opowiedz nam teraz wszystkim kim jest GWARANT !!

 

:) :) :) :) :) :) :) :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę bardzo:

 

z tytułu gwarancji : odpowiada ten, kto udzielił gwarancji ,czyli gwarant(w praktyce jest to najczęściej producent ), roszczenia kieruje się do gwaranta , udzielenie gwarancji nie jest obowiązkowe(są towary, na które nie udzielono żadnej gwarancji) gwarant kształtuje treść gwarancji w dokumencie gwarancyjnym swobodnie, długość okresu gwarancji na dany towar określa ten –kto udziela gwarancji (gwarant), w ramach gwarancji najczęściej spotykaną formą zaspokojenia roszczeń jest naprawa lub wymiana, o sposobie zaspokojenia w konkretnej sytuacji decyduje sam gwarant.

 

Powiatowy Rzecznik Konsumentów....

 

Możesz sprostować teraz moją wypowiedź? Co było w niej nie tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś kupowalem u nich lipole, a następnie reklamowałem je. Całą sytuacje opisywałem u Alexa i w modelarzu. Sprzedajacy ci okazali się całkowicie niekompetentnymi osobami w swojej branży. W/g mnie dopuścili się nawet krętactwa - nie odbierali przesylki reklamowanej twierdząc, że nie doszla ona, twierdzili, że dawno odesłali mi paczkę ale nie kwapili sie z przeslaniem skanu nadania paczki. W każdej rozmowie telefon. musiałem straszyc ich sądem. Ale mimo tego kupuje u nich drobiazgi. Pod względem realizacji zamówienia nie miałem nigdy obiekcji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypowiedzi typu:

 

Tak na marginesie, staraj się nie kupować w modele.sklep.pl

http://nastik.pl/serwomechanizmy-c-53.html - może stąd coś wybierzesz.

 

... co to ma wogóle znaczyć? Rozumiem wolność słowa ale takie wypowiedzi na forum publicznym to totalny brak odpowiedzialności!! !!

Chyba rozumiecie o co chodzi.

Ja widzisz nie rozumiem.

Jaka wolność słowa?

Jeśli chcesz- kupuj tam, ja słyszałem (co nie oznacza, że wyczytałem gdzieś w sieci) złe opinie nt. tegoż sklepu, i chciałem w pewnym sensie ostrzec kolegę, gdyby miał problemy ze sprzętem, mógłby mieć i problemy z gwarancją.

I to tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.