Skocz do zawartości

http://modele.sklep.pl/


Diakon

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 211
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Alchemique chodź rzeczywiście klient ma dość znaczne prawa w przypadku reklamacji lecz jednoznacznie żadne prawo wprost nie nakłada obowiązku wymiany wadliwego towaru przez sklep! (Ustawa przewiduje niemożność wykonania takiej wymiany) wówczas wchodzą możliwości inne w raz z rozwiązaniem umowy z klientem. To tyczy się oczywiście reklamacji towaru niezgodnego z umową (np. wadliwego) w ciągu 14 dni od daty zakupu. Dalsze reklamacje uwzględniane są na podstawie gwarancji której warunki określa gwarant (producent). Dla pełnej informacji dodam że klient ma prawo do zwrotu towaru bez podania przyczyny, powodu w ciągu 10 dni jeśli towar ten zakupiony został poza lokalem. (np. przez internet). W przypadku zakupu towaru w lokalu (w sklepie) możliwości takiej nie ma.

 

Diakon celowo nie podałem autora tej treści bo wiem że nie chciałeś źle. Chodziło o to że tak sformuowany teks jest bezpodstawnie szkodliwy dla modele.sklep a kożystny dla nastik - mimo swobody wypowiedzi troszeczkę należałoby uważać na swoje wypowiedzi wszak to forum publiczne. Z drugiej strony popieram słowa krytyki i reklamy lecz nie co w ostrożniejszym wydaniu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.......Chodziło o to że tak sformuowany teks jest bezpodstawnie szkodliwy dla modele.sklep a kożystny dla nastik - mimo swobody wypowiedzi troszeczkę należałoby uważać na swoje wypowiedzi wszak to forum publiczne. Z drugiej strony popieram słowa krytyki i reklamy lecz nie co w ostrożniejszym wydaniu :)

 

Marcinie! Odnoszę wrażenie, że Tobie i kilku innym kolegom zaszkodziła obecność na forum Alexa. Jeżeli nie jestem zadowolony z jakiś usług to o tym piszę. Nie że firma X to matoły, tylko że ja tak uważam z jakiegoś powodu. Jeżeli lubię kupować w Nastiku i uważam że ma dobre ceny, to o tym piszę. To moi koledzy z forum ocenią czy uprawiam chamską kryptoreklamę czy też po prostu tak uważam, a rada jest po prostu dobra.

Każdy sklep pracuje na swoją renomę. W tym wątku widać, że Stośkowi lepiej to wychodzi, a firmie modele.sklep.pl sporo gorzej.

 

Nie dajmy się zwariować, albo mamy własne zdanie albo nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja się z wami nie zgodzę. Myślę że nie można wypowiadać słow krytyki typu "nie kupuj w sklepie X" bez podania jakichkolwiek argumentów.

Jeśli już napiszemy że "nie kupuj w sklepie X bo obsługa jest beznadziejna" to jak dla mnie jest ok i nie mogę się do niczego przyczepić.

Chodzi mi głownie o to aby nie wystawiać negatywnych opinii od tak sobie - bo poprostu ma się zły humor...

 

Bynajmniej nie jestem przeciwnikiem negatywnego wypowiadania się o sklepach, jednak aby to nie przybierało zbyt dzikiej formy.

 

 

Myślę że Marcinowi chodziło o to samo.[/url]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kojot ciekawe tylko dlaczego wypowiedziałeś swoje zdanie i... je uzasadniłeś?? :) :) :) Jak widzisz nikomu nic nie zaszkodził żaden pobyt na forum jakiegoś Alexa. Oświadczam również że tekst Diakona posłużył mi jako przykład a nie sugestia który sklep lepszy! Czy chcecie tego czy nie ale oczernianie kogokolwiek lub czegokolwiek publicznie bez podania choćby minimum uzasadnienia jest po prostu żenujące. Myślę że kto chce to już zrozumiał co mam na myśli i czas już skończyć z tym tematem a skupić się nad tym nad czym ten wątek został założony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marcin skoro prowokujesz to ja ci powiem :D

 

Kupiłem u nich zestaw ECLIPSA, razem z resztą sprzetu na kwote około 2 czy 3 tyś zł. Dostałem nawet rabat chyba z 10% coś koło 300zł. Tu sielanka się skończyła.

 

Okazało się zę aparatura była wadliwa co zresztą opisywałem już tu na forum wcześniej. Z reklamacją zostałem skeirowany do RIKU gdzie oni się zaopatrują. Zadnej aparatury nie dostałem na okres naprawy :( Modele.sklep.pl odsyłąło mnei do RIKU, tamci do modele.sklep.pl i tak w kółko. wreszcie po 4 miesiącach wywalczyłem zwrot pieniędzy i okazało się że cały rabat wpisali nie jako rabat tylk ECLIPSA sprzedali mi za 700zł. Riku oddało mi te 700zł a ja zostałem na lodzie.

 

Wniosek z tego wyszedł taki :

 

Modele.sklep.pl dało mi speudo rabat od całości, ale defakto sprzedali mi sprzęt po normalnych cenach. Za aparature dostałem zwrot pieniędzy za które mogłem sobie FLASHa5X kupić. Riku nie miało nic innego na podmianke oprócz OPTICA, ale róźnicy ceny jaką mają wystawioną między OPTIC a ECLIPSE nie chcieli zwrócić. Za Eclipsa też zwórcili kwote podaną przez modele.sklep.pl a nie cene po któej sprzedają normalnie ten zestaw ECLIPSA i nei koniecznie po cenach detalicznych ale nawet hurtowych. Modele.sklep.pl w trosce o dobra współprace powinni wyjaśnić sprawe z tym rabatem, ale oni odsyłali mnie do Riku :( u mnei mają podpadke i raczej am nic nie kupie :) a zresztą znajomość ze Stośkiem kwitnie i nie zamierzam zmieniać dostawcy, chyba zę zacznei przeginać z cenai :] :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mogę się wypowiedzieć odnośnie przesyłek bo mieszkam za blisko nich, na gwarancji też nic nie oddawałem, a już troche rzeczy u nich kupiłem i do niczego nie mam zastrzeżeń.

Jak narazie mam dobrą opinie o tym sklepie...,

 

ale mam wrażenie,że oni działają troche jak zwykły sklep z warzywami... przychodzisz, kupujesz i niepytasz czy wybrać pomidora czy papryke. Chociaż nieraz słyszałem ich rozmowy z klientami co przyszli po jakąś porade i wydawały się dość sensowne.

 

A tak w ramach "ciekawostki" to napisze, że kiedyś poszedłem po nakrętki i chciałem M3 ,gość poleciał do gablotki z sufmiarką, wyciągnął najmniejsze i... zaczął mierzyć zewnetrzną średnice stwierdzając, że M3 nie ma...

Ale naszczęście widziałem go tam tylko raz i to już dawno... może na próbe był.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marcin133

Jakie ma znaczenie co reklamowałem???

Firma sprzedał mi towar i w okresie 21 dni roboczych ma obowiązek narawic ,wymienić lub zwrócić kase.

Oczywiście moża napisac tak umowę aby to było 180 dni.

Tylko jest jedno małe ale.

Według mnie jest to zwykłe olewanie klienta.

Większość sparaw tego typu mzna załatwić w 2 tygodnie.

 

Widać każda potwora ma swojego amatora .:D[/url]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo poszedłeś do niewłaściwego sklepu. Po śrubki i nakrętki chodzi sie do sklepów "Śruby 2" jeden masz przy Jedności a drugi na Dworcowej.

 

Kupowałem tam bo akurat byłem po inne materiały a potrzebowałem tylko kilka sztuk.

A normalnie to to kupuje w metalzbyie (na Jedności) :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Co się dzieje z tym sklepem?

Pod koniec marca kupiłem u nich parę rzeczy i jedno z serw (hs-81) cały czas drży. Wysłałem e-maila i nic.

Teraz nawet ich strona się nie otwiera a maile wracają. Zlikwidowali sklep czy co?

Jeżeli ktoś ma numer telefonu do właściciela sklepu to ja bardzo proszę o udostępnienie go. Niby 55 pln to nie majątek, ale jednak nie zamierzam tego tak łatwo odpuścić.

Pozdrawiam

Artur

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.