Skocz do zawartości

Mig-29 Depron


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Ostatnio zobaczyłem jak kolega na polu lata parkjet'em.Spodobał mi się on więc postanowiłem że i ja se zbuduje parkjet'a.Wybór padł na Mig-29 Fulcrum.Model wyciąłem i posklejałem w 3-4 godziny za paroma przerwami. Ogólnie fotek z budowy nie jest tak dużo no ale to nie jest jedyny mig . Ma powstać jeszcze drugi bo ten mi jakąś nie wyszedł. Z wierzchu jest ok ale jak się dokładniej przyjrzeć to widać dużo kleju na gorąco i troche zadziorów się zrobiło ale to głównie z mojej winy te zadziory. No więc pare fotek i pewnie jakiś filmik zrobię z  oblotu. Ale najpierw muszę rozwiązać problem z silnikiem ( http://pfmrc.eu/index.php?/topic/59669-problem-z-emax-cf-2812-1534kv-170w/&do=findComment&comment=607561 ) Jak będe budował drugiego mig'a to porobię więcej fotek.A no i oczywiście go jakąś ładnie pomaluję.

 

Dla zainteresowanych plany:http://rc.tomhe.net/mig-29

Budowałem z depronu 6mm.

 

Wyposażenie to:

2 serwa z hobbykinga 10g

pakiet 3s 2200

regiel 18A

silnik Emax CF 2812

post-13447-0-23847200-1455401175_thumb.jpg

post-13447-0-80406800-1455401176_thumb.jpg

post-13447-0-43871400-1455401178_thumb.jpg

post-13447-0-95070600-1455401179_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Z moich doświadczeń z podobnym Migiem wynika, że warto pomyśleć o wklejeniu prętów węglowych wzdłuż kadłuba, od samego dziobu.

Inaczej drobne uderzenie w cokolwiek, powoduje urwanie dzióbka. A lądowanie "na punkt" zgniata go na miazgę.

 

Z wklejonymi prętami, które przejmują siły uderzenia, pianka uszkadza się, ale na tyle by dało się to szybko naprawić samym klejem do pianki.

Rozważ zakup kleju polimerowego.

Klej na gorąco jest ciekawy w użyciu, ale znacznie cięższy co odbija się na masie i osiągach. A to jest mały model.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

No i jest krótki filmik

 

To były pierwsze loty i model był źle wytrymowany i z wyważeniem miełaem problem.Teraz buduje wersje 2.0 która będzie pancerniejsza i lepsza technicznie.

 

EDIT.:Wersja 2.0 "pancerna". Wzmacniana rurką węglową 4mm ,płaskownikami węglowymi i niektóre elementy wycinane podwójnie i sklejane tak żeby powstał depron 12mm (2x6mm).

post-13447-0-58052500-1457723917_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Wracam po dość długiej przerwie.W zasadzie chciałem tym postem zakończyć temat. Model obecnie wygląda tak lata już od prawie pięciu miesięcy i jest spoko.W zasadzie nie dodałem dużo usztywnień.Jest tylko rurka węglowa w skrzydle i "pogrubiłem" miejsce mocowania silnika tzn. przykleiłem tam jeszcze po kawałku depronu dzięki temu te miejsca mają teraz po  18mm grubości. Dziób kadłuba niczym nie usztywniany wytrzymuje spokojnie lądowania te z lekkim poślizgiem jak i te "w punkt". I to w zasadzie tyle. Model dzięki sterowanemu wektorowi ciągu jest agresywny ale jak się da małe wychylenia to da się latać bardzo spokojnie.

post-13447-0-96535100-1467147139_thumb.jpg

post-13447-0-70942200-1467147141_thumb.jpg

post-13447-0-33612200-1467147143_thumb.jpg

post-13447-0-27564700-1467147145_thumb.jpg

post-13447-0-05229500-1467147147_thumb.jpg

post-13447-0-96467500-1467147148_thumb.jpg

post-13447-0-89263200-1467147150_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.