Skocz do zawartości

http://modelarnia.pl/


VrubeL

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Parę tygodni temu poszedłem do w/w sklepu zakupić na kredyt model nemo. Powiedzieli, że mają 4 sztuki. Wypisanie wniosku zajęło 15 minut. Po 2 godzinach otrzymałem telefon, że dostali zgodę z banku i zapraszają po odbiór. kiedy przyjechałem okazało się , że jest tylko jedna sztuka i to z wystawy ale muszę się cieszyć bo jest już złożona i tak naprawdę powinni policzyć mi drożej.

 

Po przyjeździe do domu i wnikliwym obejrzeniu okazało się, że nie dość , że model jest pęknięty to dodatkowo źle złożony.. Oczywiście od razu model oddałem wraz z rezygnacją kredytu. I tu najlepsze najpierw usłyszałem , że pani zmarnowała przeze mnie cały dzień. po kilku dniach usłyszałem, że się nie znam bo ten model był przez nich oblatywany, a dziś żebym następnym razem bardziej przemyślał swoje zakupy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to
  • Odpowiedzi 100
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Witam.

tu najlepsze najpierw usłyszałem , że pani zmarnowała przeze mnie cały dzień. po kilku dniach usłyszałem, że się nie znam bo ten model był przez nich oblatywany, a dziś żebym następnym razem bardziej przemyślał swoje zakupy.

 

Hahahahah...

 

Nie powinni sprzedawać używanego towaru.. a jeżeli jest z wystawy zawszę obniża się cenę o 20 % ;d A to ci dopiero dranie..

 

PS: Powinni dbać o klijenta, oraz pana przeprosić...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PS: Powinni dbać o klijenta, oraz pana przeprosić...

 

Patryk a ty zacznij dbać o polską pisownię !!! (pisze się KLIENTA ) Po prostu nie mogłem się powstrzymać od komentarza. Od jakiegoś czasu śledzę twoje posty i w większości zawierają błędy

( oczywiście wynikające z szybkiego pisania :devil: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym przypadku zawinił sprzedawca i klient gdyż sklep nie piwinien sprzedać takiego produktu (ja jak kupuję to chcę mieć w kartoniku i itp. a nie złożony), ale klient nie powinien odebrać takiego produktu i czekać aż sklep bedzie miał nowy towar i takowy przekazać klientowi.

 

a to że pani sprzedawczyni jeden papierek wypełnia cały dzień to już jest jej problem i pracodawcy że ma powolnego pracownika ;D i klienta to gó..o interesuje :twisted: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dodam tylko tyle, że chciałbym być obsługiwany w PL a nawet w DE tak jak w Chinach... no ale... inna kultura o ile czasami w ogóle jakaś jest.

Doświadczyłem czegoś podobnego ok. 8 lat temu próbując kupić (zapewne niepotrzebnie) auto na kredyt - dodam, że wykładałem ponad połowę kasy... tak widać bywa a tamta firma (dealer) już nie istnieje czyli rynek sam zweryfikował konieczność jej istnienia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

apropo.Troche kupuje w sklepach w warszawie i stwierdzam e na nowolipki wcale nie jest tak tanio.Jestem w stanie zrozumiec ze sklep modelarski stacionarny zwlaszcza w warszawie nigdy niedorowna cenowo internetowemu (wiadomo dlaczego),Ale stwierdzam ze jest tam bardzo drogo.Za glupi metalowy snap m2 place 5 zl no ludzie wescie sie ogarnijcie .Kupilem 5 snapow i zaplacilem 25 zl .Kur........... myslalem ze mnie cos strzeli jak jasny pierun.Dodatkowo chcialem kupic swiece do 4 takta a dostalem do 2 takta i nastepne 15 zl w bloto .Nie jest to zadna antyreklama z mojej strony ale takie jest moje zdanie i mysle ze przyznacie mi trochee racji :x

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zalety tego sklepu są takie, że moża tam dostać niemal wszystko. Jednak muszę dodać coś od siebie. Kupując śmigła APC chcieli mnie naciągnąć podając cenę o 50% wyższą. Zwróciłem uwagę, że na ofercie netowej jest taniej. Obsługa odpowiedziała, że przez przypadek podał mi starą, nieaktualna cenę.

Ostatnio byłem u nich w dwie soboty z rzędu kupić jakieś drobiazgi. Klientów mają zatrzęsienie. Służą radą i kompletują każdemu sprzęt. Jednak jak tak stałem, zauważyłem że jeden ze sprzedających podczas udzielania rad początkującym, patrzył z nieufnością na pozostałych klientów. Dlaczego? A dlatego, że trochę naciągał klienta na zakup mało chodliwego, drogiego i niepotrzebnego towaru. Trochę przykro było patrzeć i niezręcznie zwrócić uwagę. Wniosek jest taki, że najlepiej byłoby robić zakupy w asyście kogoś znajomego, kto zna się na rzeczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

apropo.Troche kupuje w sklepach w warszawie i stwierdzam e na nowolipki wcale nie jest tak tanio.Jestem w stanie zrozumiec ze sklep modelarski stacionarny zwlaszcza w warszawie nigdy niedorowna cenowo internetowemu (wiadomo dlaczego),Ale stwierdzam ze jest tam bardzo drogo.Za glupi metalowy snap m2 place 5 zl no ludzie wescie sie ogarnijcie .Kupilem 5 snapow i zaplacilem 25 zl .Kur........... myslalem ze mnie cos strzeli jak jasny pierun.Dodatkowo chcialem kupic swiece do 4 takta a dostalem do 2 takta i nastepne 15 zl w bloto .Nie jest to zadna antyreklama z mojej strony ale takie jest moje zdanie i mysle ze przyznacie mi trochee racji :x

 

Ktoś Ci kazał kupowć w najdroższym sklepie?

Trzeba było wybrać się do innego.

Świeca nie taka jak trzeba,chyba widziały gały co brały :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja powiem że kiedyś jeszcze w zimie raz pojechałem do sklepu i śpieszyło mi się i pamiętam że brałem 6 desek balsy 3 mm (koszt jednej 6,10zł)kiedy byłem już przy kasie powiedziałem przez przypadek 5 desek i na jedną ich naciągnełem.zorientowałem sie dopiero na Okęciu w autobusie. :oops:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na Nowolipki kupowałem raz w życiu i chyba ostatni :D

 

Na Bitwy Warszawy kupuje tylko to co muszę !! czyli jakieś nietypowe snapy czy inne dziwadła, a staram się wszystko w necie lub w Riku.

 

Na Bitwy nie raz doradzałem klientom co wybrać, bo serce aż pękało jak naciągali koszty prawie o 100% większe niż potrzeba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

olo, Niestety niewidzialy galy co braly a to z 2 powodow 1 mojego niedoswiadczenia ,2 poprosilem swiece do 4 takta bardzo wyraznie jeszcze przy tym dyskutujac i taką mi polecono ,takze skozystalem

 

Aha sklep to oczywiscie arthobby.

 

Niemam pretensji co do cen dlatego ze niemusze tam kupowac ,mamy wolny rynek.Natomiast jako poczatkujacy szukalem dobrej rady .Musze stwierdzic ze dzik sluzy dobrą pomocą ,przynajmniej tak bylo w moim przypadku.

 

Co do sklepow to polecam jedynie internetowe przy zakupie kilku drobiazgow ,zaoszczedzamy na paliwie o oczywiscie za przesylke tez sie odbije na tanszych prodoktach i to znacznie tanszych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 5 miesięcy temu...

Witam

 

Chciałbym przestrzec wszystkich przed sklepem modelarnia.pl dziś rano zrobiłem sobie u nich na stronie zamówienie samolotu z całym osprzętem wydrukowałem zawartość koszyka i wybrałem się z wydrukiem do sklepu na zakupy a tam..... porażka okazuje się że ceny są zupełnie inne!!! na całym zestawie różnica było ponad 100zł różnicy do cen jakie podają w internecie!!!

A co ciekawsze to koleś w sklepie trzymając w ręku wydruk i ich strony twierdzi że ceny na pewno są takie same jak na stronie!!! Nie wiem co to za ściema ale nie zamierzam więcej kupić nawet głupiej śrubki. Najgorsze w tym wszystkim jest to ze firma wygląda naprawdę na poważną i dobrze zaopatrzoną i z fachową obsługą i nie powinna odwalać takich akcji ale jak widać nawet duże i pozornie porządne firmy lecą z nami w.....

Podsumowując naprawdę BARDZO SIĘ NA NICH ZAWIODŁEM :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.